Gå til innhold

Symbolske/billige vennegaver og gaver til venners små barn. Tips til hva eller hvor?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi gir alltid symbolske gaver og holder det til en femtilapp pr gave. Dette krever normalt sett litt kreativitet og en del vandring i butikkene, men jeg makter ikke noe vandring i år.

 

Sitter her høygravid, utslitt og lite bevegelig, og jeg vurderer nesten å droppe hele greia.

 

Men det må jo finnes noen nettbutikker eller noe, som selger et eller annet hyggelig man kan gi som vennegaver? Eller om noen har konkrete og gode tips, kan jeg jo sende kjæresten i butikken etter det. Kanskje noen vet av noe billig men morsomt til barn i alderen 4-5 og 7?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Apoteket(boots) har en deilig dusjsåpe med lavendel og jasmin til bare 24 kr.

 

Nille har slike vaskekluter som utvider seg i vann med bilde av hunder og katter på til bare 14-15 kr.

 

 

multi scarf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følg med på bokkilden.no, der kommer det stadig noe på tilbudstorget som kan koste 49,- ( det var ikke så mye der nå, riktignok...)

 

Kjøp garn og strikk sokker, votter eller julekuler til folk.

 

Barn blir vel alltid glad for en pose med sjokolade, badeskum eller tegneseriehefte? Fargebok? Tusjer?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for greie tips. Kanskje blir det en snartur innom nille i alle fall, sånn i kombinasjon med neste kontroll. Ellers har jeg vanskelig for å forlate huset nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet hvordan du har det:).

Her blir det kun nettshopping i år. Er også høygravid og sliiiiiten....

Gå inn på sprell.no. Nydelige, nostalgiske gaver til barn i alle prisklasser. Tror de har en egen kategori nå som heter kalendergaver. Der finner du nok noe til rundt 50-lappen.

De sender fort og du kan betale i oppkrav, m kort eller få fakura.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så dumt! Det er noe å vurdere.

Vandret videre i sidene og ble ganske så overrasket. Alt tøyet og ting er polske produkter. Har nesten alle klærne til sønnen min, bestilt fra Polen. Trodde ikke de var å få kjøpt her til lands. Skikkelig kvalitetstøy altså. Anbefales! :)

 

http://www.scandinavianlife.no/epages/MonogramDB.sf/no_NO/?ObjectPath=/Shops/MonogramService/Categories/ExpandingMenu/MonogramService/Barnegarderoben/Baby0/Gutt&Currency=NOK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...