Gå til innhold

Dere som har menn som jobber offshore.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Savner dere ikke de veldig? Jeg synes nesten det blir verre og verre og jeg savner han sånn at jeg får vondt i magen!

Han er heldigvis bare ute i 2 uker i gangen, men allerede etter 6 dager kjenner jeg savnet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en samboer som jobber på sjøen, han er borte i 4 uker om gangen, og ettersom han i ganske lang periode nå ikke har hatt fast jobb, så må han ta på seg vikarturer, så perioden han er hjemme varier fra 1-4 uker.

Klart jeg savner han, men er så innkjørt i det nå at det går greit, jeg bruker litt tid på å bli innstilt på når og hvor lenge han er borte, så det verste er når han får telefon å må dra dagen etter eller noe :-P

 

I enkelte perioder savner jeg han mye mer enn andre, men tida går som regel veldig fort da jeg selv jobber 100 %, har to barn (5 år og 8 år), også har vi hest. Så har ikke så mye tid til å savne han heller, er så utrolig sliten når jeg legger meg.

 

Synes det er verst når han er i utlandet og ikke tilgjengelig i det hele tatt i perioder, greit nok når han er litt på msn eller facebook slik at jeg vi kan ha liten komunikasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min jobber 4/4, og har gjort det i 17 år.

 

Men joda, savner ham. Men man har da ikke vondt av å savne hverandre vel?? Hadde vel vært verre om du ikke savnet ham..??.. ;))

 

Nyforelsket hver gang han kommer hjem!! Ikke mange som opplever det annenhver mnd i maaaaaange år heller.. ;))

 

Snakkes forøvrig på tlf hver eneste dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min jobber 5/5, og joda, jeg savner ham, men er jo godt å savne hverandre litt, jeg er heldigvis ikke avhengig av ham, liker å klare meg selv. Er nok verre for ungene at han er så mye og lenge borte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4/4 og 5/5 ?? er ikke det sykt lenge å være borte fra barna sine da?

min er 2/4...jeg savner han ikke så mye faktisk, liker å styre på selv..men ungene savner han så jeg er glad han for mye tid med ungene og at han ikke er lengre borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min jobber 2/2, han kunne ikke vært borte lenger. Savner han veldig de siste dagene og spesielt helg nr.2. Men han skal søke om 7 dager på/ 7 dager av turnus etter han har hatt pappapermisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...