Anonym bruker Skrevet 11. november 2010 #1 Skrevet 11. november 2010 Savner dere ikke de veldig? Jeg synes nesten det blir verre og verre og jeg savner han sånn at jeg får vondt i magen! Han er heldigvis bare ute i 2 uker i gangen, men allerede etter 6 dager kjenner jeg savnet.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2010 #2 Skrevet 11. november 2010 Jeg har en samboer som jobber på sjøen, han er borte i 4 uker om gangen, og ettersom han i ganske lang periode nå ikke har hatt fast jobb, så må han ta på seg vikarturer, så perioden han er hjemme varier fra 1-4 uker. Klart jeg savner han, men er så innkjørt i det nå at det går greit, jeg bruker litt tid på å bli innstilt på når og hvor lenge han er borte, så det verste er når han får telefon å må dra dagen etter eller noe :-P I enkelte perioder savner jeg han mye mer enn andre, men tida går som regel veldig fort da jeg selv jobber 100 %, har to barn (5 år og 8 år), også har vi hest. Så har ikke så mye tid til å savne han heller, er så utrolig sliten når jeg legger meg. Synes det er verst når han er i utlandet og ikke tilgjengelig i det hele tatt i perioder, greit nok når han er litt på msn eller facebook slik at jeg vi kan ha liten komunikasjon.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2010 #3 Skrevet 11. november 2010 Min jobber 4/4, og har gjort det i 17 år. Men joda, savner ham. Men man har da ikke vondt av å savne hverandre vel?? Hadde vel vært verre om du ikke savnet ham..??.. ) Nyforelsket hver gang han kommer hjem!! Ikke mange som opplever det annenhver mnd i maaaaaange år heller.. ) Snakkes forøvrig på tlf hver eneste dag
Anonym bruker Skrevet 11. november 2010 #4 Skrevet 11. november 2010 Min jobber 5/5, og joda, jeg savner ham, men er jo godt å savne hverandre litt, jeg er heldigvis ikke avhengig av ham, liker å klare meg selv. Er nok verre for ungene at han er så mye og lenge borte!
Anonym bruker Skrevet 11. november 2010 #5 Skrevet 11. november 2010 4/4 og 5/5 ?? er ikke det sykt lenge å være borte fra barna sine da? min er 2/4...jeg savner han ikke så mye faktisk, liker å styre på selv..men ungene savner han så jeg er glad han for mye tid med ungene og at han ikke er lengre borte.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2010 #6 Skrevet 11. november 2010 Min jobber 2/2, han kunne ikke vært borte lenger. Savner han veldig de siste dagene og spesielt helg nr.2. Men han skal søke om 7 dager på/ 7 dager av turnus etter han har hatt pappapermisjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå