Gå til innhold

SF målet mitt og vekten min har steget enormt på 9 dager!!! Hva kan det være?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er i uke 26 og har et SF mål som tilsvarer 34. Har også gått opp 7kg på 9 dager??!! Legen min mente at jeg skulle bare ta det med ro, og at jeg skulle komme tilbake allerede på mandag til ny sjekk. Men hun kunne ikke si hva det var enda, for hun visste ikke???

 

Noen som kan gi noen råd til ei som er kjempe bekymret og redd????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har masse vann i kroppen, men har et fint blodtrykk på 110/70, så da konkluderte de med at det ikke var det. Men hadde utslag på alt i urinen. Blod, lec, prot hadde alle litt utslag. Syntes de har tatt dette lite alvorlig, siden jeg hadde sv.forg. i forrige svangerskap og måtte ta hastesnitt i uke 35.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er ikke jeg lege, eller noe sånt,men dette syns jeg hørtes rart ut.. At de ikke tar det mer alvorlig? Vet du hva blodtrykket ditt er utenom svangerskap? Jeg ville ringt legevakta nå, eller legekontoret i morgen. Si du er bekymra, spesielt på grunn av hvordan det ble forrige gang.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke jeg lege, eller noe sånt,men dette syns jeg hørtes rart ut.. At de ikke tar det mer alvorlig? Vet du hva blodtrykket ditt er utenom svangerskap? Jeg ville ringt legevakta nå, eller legekontoret i morgen. Si du er bekymra, spesielt på grunn av hvordan det ble forrige gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er en bedre idé å ringe til føden. De har peiling!!

 

Man får nesten alltid svangerskapsforgiftning igjen, når man har hatt det i tidligere sv.skap. Så synes egentlig at legen din er litt småtreg...

 

Lykke til !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Man får nesten alltid svangerskapsforgiftning igjen, når man har hatt det i tidligere sv.skap."

 

Det er jo det reneste sprøyt. Har man hatt tidlig innsettende, alvorlig preeklampsi er det 10-20% forhøyet sjanse for å få det igjen, mens det er 3-5% sjanse for gjentagelse av HELLP-syndrom. Ingen av delene kvalifiserer til "nesten alltid."

 

Men HI gjør sikkert lurt i å ta en telefon til føden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...