Gå til innhold

Er veldig glad i å skrive, og kunne veldig gjerne tenkt meg og tjene litt penger på det.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er hjemme med baby nå, men kjenner det svir veldig på økonomien. Kunne tenkt meg en liten jobb jeg kan gjøre hjemmefra. Er villig til og sette meg inn i det, og faktisk gjøre en jobb ut av det, ikke bare få raske, letttjente penger.

 

Noen her som tjener på og skrive? Historier, artikler?

Blir veldig glad for svar og tips om hvor jeg kan finne informasjon, og hvor jeg kan henvende meg for å kunne få en slags skrivejobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ingen ekspert, men jeg tror det er ganske vanskelig å få en skrivejobb, da det er mange som ønsker seg dette.

 

Jeg har vært på seminar med en kronikkforfatter en gang, og hun fortalte om en lang vei, med iherdig innsending av kronikker, før hun fikk "fast plass". Hun fortalte at å få noe på trykk i AP var det aller vanskeligste. Jeg tror de fleste som er tjener penger på å skrive artikkler er utdannet journalister.

 

"Historier" vet jeg ingen ting om, jeg ville kontaktet ukeblader etc og forhørt meg tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at det går an å tjene ganske greie penger på å skrive blogg.

 

Lag deg en blogg på feks www.blogg.no. Så er det nok noen som kan hjelpe deg å gjøre det slik at du tjener penger på skrivingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...