Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Jack?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi venter en gutt snart og er veldig uenige om navn. Vi har begge ganske sære og spesielle ønsker men blir aldri enige....

Nå har jeg lagt min elsk på Jack.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Syns det er ok dersom foreldrene kommer fra usa/ england eller lignende. Når det uttalses "djæck" ;p Jakk syns jeg høres rart ut :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, harry er det ihvertfall ikke. Det er veldig populært i Sverige for tiden. Leser stort sett kun svenske blader og synes det er superkult. Jeg liker stort sett aldri navn som blir foreslått av andre her inne. Det er bare sånn det er.

Hadde egentlig ikke ventet at noen likte det her inne.

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er ganske heselig du også, overlord. Særlig i pelsdyr-tråden din. Blææææææææææææææ!

Fint at du ikke liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk som byr. Ser ikke så alvorlig på at jeg fikk med en E for mye i hesElig, gitt;).

Jeg foretrekker å ha pretensiøs smak når det gjelder navn, fremfor vintage pelskåper. Det er rett og slett tacky.

Jeg synes Jack er traust og maskulint.

Alt annet enn menn i pelskåper a la Finn Schøll.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grusomt på norsk. Ligger ikke riktig i munnen min i det hele tatt. Og jeg er ikke en av de som kritiserer mange navn her inne. Liker de fleste, egentlig, men ikke Jack/Jakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære mann heter Jack! :-)))

Jeg synest det var et veldig rart navn da jeg ble kjent med han, men etter å ha vært sammen en stund så vente jeg meg fort til det. :-)

Og nå synest jeg faktisk det er så fint at nå håper jeg noen av barna våre vil kalle barnebarna våre, en gang i fremtiden, for Jack. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...