Gå til innhold

Dere mote-damer.... Hjelp!? ;)


TøffiTrynet☠

Anbefalte innlegg

Skal på julebord snart... Har en stilig svart dressbukse, Stilige svarte pumps, med 10 cm hel...

 

Men jeg trenger en topp! Ikke trang, ikke kort... Jeg har klassisk eple-fasong. Jeg har en litt rocka stil, og liker ikke altfor my dill og mønster. Fargen kan gjerne være mørk. Svart, rød, grå, rust osv... Helst ikke ermeløs... Noen som har tips til meg? Gjerne helt konkret. Og helst nettbutikk, da jeg bor i huutaheita...

 

Bruker str. 46/48...

 

Takknemlig for alle tips, råd og hint!!!

 

Hilsen stressa trebarnsmor... ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg handler ikke klær til meg selv på nettte, men så noen fine tunikatopper på B-Young som kanskje kunne passe. MEN, jeg ville heller gått med tights (blank eller i skinnimitasjon) og en pen tunika. Dressbukse er ikke julebordantrekk syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok! Skal se der... ;)

 

Altså det er ikke sånn dress-dressbukse.. ;) Mer en smal, sort bukse i et litt blankt stoff? (Skikkelig dårlig forklart, jeg vet.. ;p)

 

Og julebordet skal være i verkstedhallen på bilverkstedet jeg jobber... Ganske laid-back, med andre ord. ;) Det blir ribbe og karsk, i god trønder-tradisjon! *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe... Ikke sant? ;) Høres kanskje rart ut... Men fryktelig artig! Langbord, dempa belysning, julepynt og greier. hørte sjefen mumle noe om disco-kule også... ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...