Gå til innhold

kjærlighet har ingen aldersgrense? eller?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er ei jente på 20, snart 21...

Har ei datter på 14 mnd, å er alenemor. Har pratet mye med en mann jeg liker veldig godt, har også møttes! føler det klaffer ganske godt, men det som er er at han er 35 år.... så er så usikker???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ett vennepar som det også er 15 års aldersgrense mellom, nå er hun 35 og han 50.... kanskje det ikke merkes så godt når du er 20 å han 35, men iflg. min venninne - ser hun på sin mann som "gammeldags" nå. Han orker ikke på samme måte å være med på ting lenger, hun ønsker seg et barn til - han mener han er for gammel..... Han har kompiser som er på sin alder, med koner - da føler min venninne at de ikke har noe til felles med henne, selv om de prøver å være veldig inkluderende. De har nå vært samboere i 10 år, å i begynnelsen var alt bare fryd og gammen. De har både mine, dine og felles barn.

 

Det trenger ikke bli slik for dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 11 år mellom meg og min mann. Vi traff hverandre da jeg var 24 og han 35, og vi fikk vårt første barn da jeg var 26. Han er nå nesten 17 år, og vi har to barn til. Vi har et supert forhold, og har hatt det hele tiden. Vi er fremdeles veldig begeistret for hverandre og har dety morsomt sammen.

 

Så hvis du virkelig føler at dette er manne i ditt liv, så er det jo veldig synd å droppe ham bare fordi han er født litt flere år før deg enn det som er "normen" for par i vår del av verden.

 

Men min man og jeg hadde ganske lang "prøvetid" før vi endelig ble ordentlige kjærester (jeg kunne liksom ikke tro at han kunne være så bra som jeg mistenkte - måtte vente en stund først og se om han avslørte noen skjulte,dårlige sider).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 20 år gammel og min mann er 33 år. Jeg kan ikke si at jeg merker noe forskjell aldersmessig. Jeg går fint sammen med hans venner som er på hans alder og noen eldre. Og han trives godt i lag med mine søsken som også er 8, 12 år eldre enn meg. Så sånn rent aldersforskjellmessig så er det ikke noe problem. Hadde nok vært litt verre om jeg ikke hadde vært klar for barn og det å starte familie nå, mens han har vært klar i flere år. Heldigvis så passer vi utmerket sammen og han er virkelig mannen i min liv. Være seg at han er 13 år eldre! :) Go for it! Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. Takk for positive tilbake meldinger:-) Føler det litt sånn, men vil jo selvsagt vente an å se hvordan det utviklert seg !

han har også en datter, på 5 år.. så må jo tenke på at det er flere inne i bildet ;-)

 

Men har ikke sagt noe til familien min enda, å det gruer jeg meg til..

siden faktisk min mor er 38.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...