Gå til innhold

Hvor gammelt var barnet ditt da det selv kom seg ut av sprinkelsengen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har var 9 mnd stakkar. klatret ut, skapte seg over hele magen og smalt i gulet. han er nå 2 år og 2 mnd og har aldri turt å klatre ut ever again.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 mnd ca. Gikk rett på hodet og neste dag fjernet vi sprinklene på ene sida.

 

For de av dere som har såpass små barn som har kommet seg ut, har dere da hatt madrassen på øverste nivået?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her gjorde vi bare kort prosess og kjøpe skyveseng til dem da de selv klarte å klatre ut, de var ca 18mnd alle 3. Og det var x antall runder ut og inn på rommet for å få dem til å bli liggende, men heller det enn å risikere at de deiser i bakken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han falt nesten ut av når han var rundt 15-16 mnd. Satte kneet på kanten og vippet over. Jeg var der når det skjedde, og tok han i fallet. Vi kjøpte sengehest på Ikea og satte på, og siden har han ikke klart det, nå er han snart 2.

Hans seng er høyere på kortsiden da, om alle sidene hadde vært like høye som langsiden hadde det nok ikke gått med sengehest, om en ikke kutter av og tilpasser den da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare jeg som har barn som aldri har klatret ut av sprinkelsenga?

De er nysgjerrige og livlige, men senga har de alltid likt så godt at de ventet til de ble hentet.

Når de ble større står de selvfølgelig opp selv, men fra sprinkelsenga....aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan du skalfå han til bli i senga?! er vel på tide å få han ut av sprinkelsenga?! kjøp ny seng! han er jo tydligvis ingen baby lengre som du sikkert ønsker! nå må du se behovene h*ns

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde seg ikke før hun var drøyt to år heldigvis.

Det var imidlertid en kamp å få henne til å bli i sengen etter det.

 

Det er "bare" å være veldig tydelig på at det er senga som er rette plassen.

Legge igjen og igjen.

Første gang - nå er det natta så nå må du være i sengen

Andre gang - natta

Tredje til n-te gang - bare legge ned.

 

Etter noen mnd - så blir de som regel der....

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min har aldri prøvd å klatre ut av senga, ikke en eneste gang! Er det unormalt? :-) Vi byttet til stor seng da han ble 3 år, han går faktisk ikke ut av den heller....sitter og roper på oss helt til vi kommer inn på rommet hans. Raring :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nr 1 var 13 mndr.. kom plutselig inn på stua.. FIkk da stor seng med sengehest.

nr 2 var 15 mndr når jeg fant ham liggende på kanten av sprinkelsenga.. trengte å bare å vippe beinet over så hadde han vært ute.. Men han hoppet aldri ut.. Fikk vokseseng rett før han ble 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1449 her:

 

min var som sagt 9 mnd. hadde på nederste nivå. han var veldig aktiv (er det forstatt). alltid høyt og lavt. løp og klatret over alt. still does. men aldri mer klatring ut av sengen hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...