Gå til innhold

Er alle disse utro innleggene skrevet av en fjortenåring??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Utrolig barnslige innlegg skrevet av en som tydeligvis ikke har så mye livserfaring.

En ting er å være imot utroskap, men måten denne personen legger frem problemstillingen på blir bare dum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne fjortenåringen bør vente til hun blir 34, og har 5-6 ekteskap bak seg før hun mener noe om utroskap. Noe annet er forkastelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja fyttikatta, tenk å være imot utroskap og stå for det! Fysjameg for et menneske HI i de trådene er! Nei, har en ikke vært utro selv eller har tilgitt utroskap selv så har en ingenting en skal ha sagt her på DIB!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja, for en fjortenåring kjemper nok en kamp for all utroskapen som er rundt i verden. Hun har nok skulket skolen, bare for å demonstrere her inne. For her når hun jo langt frem. Ca 1000 småbarnsmødre, og noen utro sjeler. TOSK!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes meg,-er visst flere fjortiser her. Jeg var veldig eplekjekk i forhold til det temaet i 20-åra selv. ALDRI om noen skulle være utro mot meg nei,-det var kroken på døra. Men liver har en tendens til å lære deg ett og annet om alle nyansene mellom svart og hvitt. Det er ikke lurt å ha for mange kjepphester(om dere vet hva det betyr?), da får du deg nok en smekk fra livets skole før eller siden.

Hilsen en som selv aldri har vært utro, men som har tlgitt og nå har det bedre enn noen gang og kunne ikke tenkt meg en annen mann eller far til barna mine! Hadde jeg gitt opp kjærligheten til mannen min, så hadde jeg jo hatt to ting å sørge over. Utroskapen og bruddet i tillegg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette har selvsagt definitivt noe med alderen å gjøre. Nyforelskede par har mye lettere for å dømme partneren sin for feiltrinn enn par som har levd sammen en god stund. Sier jo seg selv egentlig. Når man har levd sammen en stund så skjønner man at alle gjør feil, og at alt ikke er svart/hvitt.

 

Det betyr selvsagt ikke at utroskap er noe man skal ta lett på, men statistisk sett kommer halvparten av dere her inne til å oppleve det...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...