Gå til innhold

Dere som har vært utro/kommer til å være det


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tenk på at barna deres en gang får vite hvordan dere er. De vil uten tvil få et annet syn på dere.

 

De fleste av oss synes det er ekkelt å tenke på at foreldrene våre elsker/har sex. Men fy fader hvor ekkelt det ville vært å se sin mor/far ha sex med en annen. (I en utro situasjon).

 

Sannheten kommer alltid for en dag. Tro meg :S

 

 

Selv om du aldri forteller det til noen, eller ingen oppdaget dere, så husk at det ikke bare er du som vet....den andre vet også. Ikke sikkert han/hun holder tett for evig og alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var utro mot min mann.

Døm meg gjerne for det. Jeg levde i et følelsesløs ekteskap med en mann som ikke var god mot meg. Jeg hadde et kort forhold til en annen mann, og ekteskapet mitt endte i skilsmisse.

Jeg har ikke skyldfølelse for at jeg var utro.

Jeg og barna mine lever et mye bedre liv etter skilsmissen.

Det er mange grunner til at folk er utro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dømmer deg ikke, dette var ditt valg, og du er sikkert en super mor til tross for det valget, det jeg ikke skjønner er hvorfor ikke folk kan ende forholdet som er så følelsesløst og kaldt- FØR man velger å ha seg med noen andre. For sin egen del, og for partneren sin del, og den man er utro med.

 

Utroskap gjør ting mye vanskeligere...og det kommer til å komme en dag hvor barna dine får vite dette, kanskje de allerede vet det.

 

Det er kjempe bra at dere har et bedre liv nå, men kunne du hatt det bra med en skilsmisse uten å vær utro?.. Gjort er gjort uansett..teit av meg å si "hvis om"..hehe..sorry!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du generaliserer veldig mye he, Hi.

Min far var utro mot min mor, og til slutt gikk ekteskapet over styr. Mye annet inne i bildet da, så det kunne gått over styr uansett.

Ja, min far har sine feil – MEN han er jo fremdeles min far! Først og fremst er han det, og jeg er glad i han.

 

Jeg synes i grunn veldig synd på dere som tror at utroskap er det verste som kan hende familiene deres…

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som 13.18 skriver, det er mange grunner til at folk er utro.

Så vet man jo også at omtrent halvparten av alle mennesker på et eller annet tidspunkt har vært, er eller kommer til å være utro.

 

Skjønner godt at en og annen snerpe her inne som selv sikkert har blitt bedratt har veldig sterke meninger om hvor skrekkelig utroskap er, men det er dessverre helt vanlig i den virkelige verden.

 

Jeg har et reellt syn på dette og utelukker ikke at enten jeg eller mannen min på ett eller annet tidspunkt kan "gå på en smell", og jeg ville ikke forlatt ham for et enkelt sidesprang. Tror heller ikke han ville gått fra meg for det.

 

Og utsagnet om at "sannheten alltid kommer for en dag" stemmer dessverre ikke HI. Den gjør faktisk ikke alltid det. Og kanskje det er like greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faren min var utro når jeg var 4 år. De skilte seg når jeg var 14. Og jeg syns det var veldig dumt at jeg fikk vite dette!! For jeg har aldri fått tilbake den samme respekten for pappa som jeg hadde. Dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...