Gå til innhold

Noen gang vært borti en vikar som ikke har peil?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Legen min er i pappaperm, og jeg har fått en veldig fersk vikarlege. Hun tror at jeg er på god vei mot en svangerskapsforgiftning, men etter endel kløning på kontoret hennes, klarer jeg ikke ta henne alvorlig. Noen som har vært borti det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min lege hadde mammaperm da jeg var gravid sist, så jeg hadde en ung, nyutdannet vikar hele svangerskapet.

Jeg var egentlig veldig fornøyd med det, for i og med at hun var så ung og relativt usikker, var hun UTROLIG nøye med å finne ut av og dobbeltsjekke alt mulig. Var hun usikker, ringte hun til gynekologer hun kjente osv, for hun var så redd for å gjøre feil og for ikke å fange opp ting som evt. kunne gå galt. Hun undersøkte meg mye nøyere enn de mer rutinerte legene jeg gikk til i mine to første svangerskap, så jeg følte meg veldig trygg med henne.

 

Så en fersk lege trenger ikke nødvendigvis å være en dårlig lege, men det forutsetter selvfølgelig at vedkommende er klar over sine egne svakheter og gjør alt for å sikre sine egne beslutninger faglig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...