Gå til innhold

Skjønner ikke hvorfor noen blir så opphissa at de MÅ være utro, eller de MÅ ha sex foran eller med barn etc


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvordan kan de bli så opphissa at ingenting annet enn å tilfredstille ens egne behov er viktig der og da?

 

Hvorfor klarer de ikke styre seg?

 

 

Er det en psykisk sykdom? Noe de ikke kan for likssom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er ikke jeg utro, ikke har jeg sex forran barn heller, og i alle fall har jeg ikke sex med barn. Men jeg synest det er itt rart å sidestille disse tingene.

Å være utro er å drite i partneren sin, å ha sex med barn er straffbart, og kriminalitet av verste sort. De kan jo ikke helt likestilles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ganske stor forskjell på å være utro til å ha sex med barn! De to tingene kan da ikke tas med i samme spm.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehhhm... jeg har på en måte sex "forran" ett barn. Har bare ett soverom, og der er senga til småen og senga våres.. Er når småen sover selvsagt og ikke for opphisselsen sin skyld (for der er det ingen) men skal vi ha sex i sofaen hvergang? Hvordan gjør dere det???? Småen er forresten under året så han skjønner ikke så mye alikevel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vel ikke HI mente det kunne sidestilles, spm er jo "hvorfor er egne lyster så viktig at man driter i hva man gjør mot en annen, så lenge disse lystene blir tilfredsstilt"... Ikke for å legge ord i munnen på HI..sorry!

 

Desverre fins det mye syke mennesker her i verden! Vil vel ikke si at en som er utro er syk i hodet, men noe er feil et sted. Det er vel lettere å være utro enn å se på problemene til hvorfor man er utro -og fikse de!?

 

Det med voldtekt- Her er det jo helt klart noe alldeles feil med en person, om det gjelder av barn, eller voksne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

!3:06 Det var akkurat det jeg mente. Men du er flinkere enn meg til å få det ordentlig frem:) Takk for hjelpen :))

 

HI

 

 

ALLE LES DET ANONYM 13.06 SKREV ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en mann er utro, er det ingen tvil om at han i øyeblikket er kåt....Og man klarer ikke bli kåt dersom man er skikkelig lei seg eller skikkelig nedfor :P

 

En kvinne derimot, trenger bare være helt idiot.

 

 

Og jeg nekter å tro at en pikk i fitta hjelper mot et dårlig ekteskap eller vonde følelser :S Hvor teit må man være for å tro det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...