Gå til innhold

Lillegutt er altfor glad i mamma'n sin :(


Jenny_m

Anbefalte innlegg

Han vil ikke ut:(

Hadde termin 9. nov. I dag var jeg hos jordmor med håp om å få bli strippet slik at det kanskje kunne skje noe snart. Men neeeei da... Lillegutt lå laaangt bak i der og det var ikke tegn til åpning /modning så hun fikk ikke gjort annet enn å bestille overtidskontrolltime til meg på sykehuset.. Har den timen 18. nov og blir satt ignang 22. :( Lyst til å legge meg ned på gulvet å vræææle nå :(

 

Sorry for syting men vil bare ha ut baby'n min og syns bittelitt synd på meg selv nå .. Håper dere andre slipper det her, blir noen laaaaaange dager framover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er leeeenge å vente på slutten!

Leit at det ikke var modent engang da.

 

Jeg har termin på mandag, og var hos jordmor på onsdag. Hun kjente at livmorhalsen var 1-2cm åpen og rykket og dro litt. Men det har i grunnen ikke hatt noen effekt, så er skuffa pga det. Men fødte 11 dager over termin sist, så er vel på et vis innstilt på at det kan gå over tida denne gangen og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har en mammadalt her og...

 

Hadde termin 10. Hadde kontroll mandag, skal tilbake til jordmor på mandag og først da skal hun bestille overtidskontroll så jeg aner ikke hvor lenge det tar før de setter i gang noe :(

 

Jeg vil ha ungen min ut, jeg vil bli kjent og kose og - og - og....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Hvordan går det Jenny_m? Holder du ut? :)

Jeg hadde termin 10 nov og venter også fortsatt... Dette er virkelig en tålmodighetsprøve!!! I natt sov jeg kjempe dårlig med vonde murringer i ryggen og vonde kynnere, men neida... Det gikk over når jeg sto opp i morges :/ Snakk om å bli lurt :P

Hva gjør du for å få tiden til å gå??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAR FØDT :D:D

Jeg som var så skuffet og lei meg den torsdagen. Etter at jeg fikk blåst ut litt frustrasjon her la jeg meg på sofaen og sov til kjærsten kom hjem. Senere på kvleden fikk jeg krafige rier og natt til fredag var han ute gitt :D

 

Skal skrive en litt mer detaljert fødselhistorie senere for den er utrolig fin ...

Kjipt at dere også har små luretasser i magen.. En trøst er jo at de kommer ut..

Og for å få iden til å gå , ble det glamour og i gode og onde dager på tv heheh.. Stusselig.. i know ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...