Anonym bruker Skrevet 11. november 2010 #1 Skrevet 11. november 2010 bare jeg som blir sliten av å være hjemme med baby?vi har hatt flere sykehusopphold i tillegg til kolikk, men nå er ting roet seg og hun er så heeeeerlig! MEN jeg blir fremdeles sliten...mannen min er sykemeldt, men han er så mye ute i marka og går tur og div med venner...føler ikke at han skjønner jeg blir sliten, er jo jeg som måtte ha gjort ALT, han har ikke kunne løftet henne engang(knekt arm)....ikke noe pause på a mor;) men jeg føler bare jeg syter og er utakknemmelig om jeg vil ha en liten pause fra henne:(
Anonym bruker Skrevet 11. november 2010 #2 Skrevet 11. november 2010 Jeg blir også sliten noen ganger av å være hjemme med baby, du er ikke alene:)
Anonym bruker Skrevet 11. november 2010 #3 Skrevet 11. november 2010 Min første hadde kraftig kolikk og skrek stort sett hele dagen. I tillegg tok det en time å få han til å ta puppen. Han sov dårlig om natten og måtte amme annenhver time. Jeg klarte ikke bevege meg stort eller sitte pga syingen der nede og bekkenløsning. I tillegg lakk jeg så jeg gikk rundt med KLISS våte t-skjorter. Det til tross for at jeg gikk med 4 ammeinnlegg på hvert bryst. Det var gjennomvått etter 2 min. (lakk konstant) Trenger jeg å si at babytiden var stress og egentlig et mareritt uten like.. Mannen jobbet hele dagen og mye overtid. Jeg var i himmelen hver gang jeg fikk besøk av mamma som kunne ta over. hehe. Da nr 2 kom var det noe helt annet. Var oppe å gikk rett etter fødsel, ammingen gikk strålende. Baby sov 22 timer i døgnet og skrek aldri. Hun sov natten igjennom fra dag en og gjør det enda 1,5 år. Babytiden var avslappende til 1000. Du har lov å syte og klage Ikke alle vet hvordan det er å ha kolikkbaby! Og det tar lang tid å få energien tilbake etter å ha gått med underskudd på søvn og lite hjelp i lang tid.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2010 #4 Skrevet 11. november 2010 bra å høre:)føler meg bare som en dårlig mor når jeg tenker slik...er jo jeg som har alt ansvaret for henne og daglige ting...kan bli litt stressende til tider:)men hærlighet som jeg elsker a!!!
Anonym bruker Skrevet 11. november 2010 #5 Skrevet 11. november 2010 uff ja det er virkelig slitsomt med kolikk! ikke noe som hjelper heller!og vi prøvde virkelig ALT! I tillegg hadde hun KISS KID..så vi var til behandling flere plasser...vi var så slitne at vi holdt på å sovne ved rattet(lang vei å kjøre) det skremte meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå