Anonym bruker Skrevet 11. november 2010 #1 Skrevet 11. november 2010 Jenta mi vil ikke ligge i vogna, hun nekter, så da må hun sitte helt til hun skal sove. Alt for mye å se på Nå er det snø og et par minusgrader og hun har på en mellomtykk hm vinterdress med stømpebukse i ull og ullbody under. Har også voksiposen i vogna, men den er brettet ned og ligger bare over føttene. Hun har også selvfølgelig på "tøfler", lue og votter. Drar voksiposen litt opp når hun sover ute, siden vogna da står i skyggen. Høres dette mye ut? Hun er 8 mnd.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2010 #2 Skrevet 11. november 2010 jeg har ullundertøy, løshals, mellomtykk jakke fra hm, strikkerbukse, votter og lester, og lue da!:)hun er varm og go!ligger i voksipose....synes hun må ha det på seg jeg...tror det er ok det du også har på henne:)bare pass på at hun ikke får så mye iskald luft rett i nesa og ned i lungene(bruker mora mi si hehe)
Anonym bruker Skrevet 11. november 2010 #3 Skrevet 11. november 2010 Alle barn er forskjellige. Noen er varme, noen er kalde. Du kjenner det fort på jenta di når du tar henne opp, om hun har hatt for mye klær på seg. Men jeg personlig synes det høres ut som hun har litt for mye på seg nedentil, mens det er godt med litt ekstra oventil, siden skuldre og armer ofte ikke er skikkelig nedi posen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå