Gå til innhold

Har dere kjøpt barneklær på finn.no?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Lurer på det, men vil høre litt om erfaringene til folk her inne som har gjort det. Lurer litt på å selge også. Håper på svar og tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har akkurat handlet der for første gang. Kjøpte en kjempefin reservedress til minsten. Er veldig fornøyd med handlen jeg :) Men har jo hørt om de som blir lurt der også. Men det er jo betalingssikkerhet gjennom finn så vær lur og bruk den evt ikke betal før du har fått varen :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har både solgt og kjøpt barneklær på finn. aldri blitt lurt.

men vet at mange har. og det er utrolig synd.

 

få det sendt i oppkrav eller med finnsbetalingsmetode.

 

jeg sender alltid flere mail for å få selger til å beskrive klærne mest mulig til meg.

 

hvor mange som har brukt klærne, gammle de er. og slike ting.

 

hvor mer du vet jo bedre. merker fort om en er seriøs..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ærlig talt, det er vel ingen som kjøper brukt tøy idag?? klær er jo på salg hele året.. prioriteringer?? kremt

å arve noe er en helt annen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt nesten alt tøyet til jenta mi som jeg har termin med i februar, brukt. Har kjøpt i store pakker og er til nå kjemepfornøyd. Det første hentet jeg fordi jeg bodde i samme by som selger men nå kommer det snart pakke i posten som oppkrav. Ville aldri forhåndsbetalt for noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Priorteringer? Er det ikke nettopp det man gjør når man kjøper tøy brukt? Jeg har spart kjempe mye fordi jeg har vært fornuftig og flink til og kjøpe klær brukt. Kjøper kun pent brukt tøy som man ikke engang kan se er blitt noe særlig brukt, hvorfor skal man ikke det dersom man sparer på det? Av yttertøy og sko kjøper jeg alt nytt og legger penger i det, noe jeg har råd til fordi jeg kjøper hverdagstøy brukt! Hadde jeg skullet kjøpt alt tøy til mine tre små brukt hadde jeg ikke hatt så god råd som jeg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei jeg synes brukte klær er ekkelt, helt dustete selvfølgelig, jeg vet jo at jeg pakker bort brukt tøy fra gutten min som han kanskje har brukt 3-4 ganger før det ble for lite.

Miljøvennlig er det også med gjenbruk, men jeg får meg ikke til å putte på ham andres brukte klær uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt noe brukt tøy på finn, blant annet flotte fleecedresser. Har også kjøpt utstyr som babycall osv. Veldig fornøyd!

Men jeg handler alltid hos folk som bor i nærheten, slik at jeg kan dra dit for å titte på tøyet og betale kontant. Min erfaring er at man da får mer for pengene, ettersom selgerne gjerne putter på 5 plagg ekstra for baren noen få kroner til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...