Gå til innhold

Noen som har hatt hodepine som symptom på graviditet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei tror ikke jeg ville stole på det som symptom..

Man kan sikkert få hodepine av å være gravid, men man kan få hodepine pga 1000 andre ting også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt hodepine som et symptom på graviditet, men jeg har vært veldig plaget av hodepine i forrige og nåværende svangerskap. Altså flere uker etter at jeg fikk påvist graviditet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KJENTE SYMTOMER ER: hodepine. tretthet, økt matlyst, ømme bryster, stikking i underlivet og i magen. litt mensenmurringer kan man kalle det.noen har også mere sexlyst, men det sikkreste symtomet er vell en positiv test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vondt i skuldra den ene ganga jeg var gravid, men er litt usikker på om det var fordi jeg var gravid, eller fordi jeg slo meg i en fotballkamp uka før....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hoi var litt voldsomt det da å si at ho er helt idiot....

men til deg som spør så ja, man kan få vondt i hodet når du er gravid.. jeg hadde det med min første...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det vil jeg ikke påstå, men jeg har nok (som så mange andre) en del mindre lyse øyeblikk.

 

Jeg vet at det finnes mange merkelige symptomer som kan dukke opp når man blir gravid, og nå har jeg plutselig mange av dem og ingen mulighet for å få testet før i kveld, så jeg spør her inne av ren nysgjerrighet.

 

Nesten så jeg skulle ønske jeg visste hvem du var, så kunne jeg passet på å svare på en like ufordragelig måte når du spør om noe JEG kan mye om, men tror ikke jeg vil kjede meg så mye noensinne at dib-terror blir vurdert som dagens aktivitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg ville ikke gått så langt som å si at hodepine er et _symptom_ på graviditet, men at mange får hodepine i tidlig fase i graviditeten er vanlig.

 

Er selv nærmest aldri plaget med dette, men fra uke 6 til 11 denne gang (2.gangsgravid) var det som om hodet mitt skulle eksplodere. Eneste som hjalp var å legge seg ned og ikke røre på hodet, og ta Paracet (og ja, jeg vet hvor farlig det også har blitt i graviditeten!Ü)

 

OG HVA ER DET MED DERE SOM BARE MÅ SLENGE DRITT?!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk noen kraftige hodepiner i 1. trimester. Jeg pleier å aldri ha hodepine ellers.

 

Det hjalp å drikke en halv kopp kaffe og mye vann. Brukte aldri smertestillende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok mere det jeg mente, men du sa det på en bedre måte :) Takk for mange fine svar her, er ikke alle som er ute etter bråk på slik en fin torsdag :)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...