Gå til innhold

Hikking i magen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Man kjenner vel hikking best der hodet ligger eller? Jeg har en baby i magen som ligger i seteleie, men idag kjenner jeg hikkinga helt nederst i magen, så jeg lurer på om hun kan ha snudd seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det kan godt hende det! Mener å huske at jeg kunne kjenne på hikkingen hvordan babyen lå i magen. Er det lenge til du skal på kontroll? Hadde jo vært artig å se om det stemte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner best hikking i overkroppen på babyen... kjenn etter når du hikker selv.. ;))

 

Hodet blir da ikke spes. påvirket av hikke...??...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor langt er du på vei da? Jeg merket ikke at babyen snudde seg før jeg var sånn 36 uker på vei eller noe. Hikking kan jeg bare huske å merke etter at hodet festet seg. Dvs aldri med minsta, men hun hikket sikkert hun også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 40 og var pga hikking bekymret for at babyen lå i seteleie. Jeg kjenner hikking beste i øvre del av magen/høyre side av navlen. Var til jordmor i dag og fikk igjen bekreftet at hodet ligger nede. Hikkingen går fra buken og kan kjennes i hele kroppen til babyen. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI her.

 

Er 34 uker på vei. Kjente VELDIG godt når hun snudde seg fra hodeleie til seteleie i forrige uke (ultralyd bekreftet også dette). Så det var derfor jeg syntes dte var rart at jeg ikke hadde merka det hvis hun har snudd seg riktig vei igjen...

 

Til deg som har fått bekreftet at babyen ligger med hodet ned fra jordmor selv om du kjenner hikking oppe: Samme skjedde med meg med førstemann. Jeg kjente hikking oppe og 2 ulike jordmødre bekreftet at hodet lå nede. Men stemte det? Neida, hun lå med setet ned... Ikke for å skremme deg altså...

 

Men jeg håper hun har snudd seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...