Gå til innhold

Trenger vognhjelp!! Sovevogn til ei på 16 mnd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså til hjemmebruk... Etter at lillebror meldte sin ankomst, ble det rift om emmaljungaen, så nå trenger vi (les:jeg ;o) en liten, lett vogn, som egner seg til trilleturer og dagsoving. Gjerne trehjuling, men den må være ok på snøføre. Den bør være lun å ligge i, det er kaldt her vi bor, og helst ikke så stor sammenlagt, men stor nok til at det er plass til vinterpose oppi.

Kan tillegge at jeg kjøpte en carena easy trille som jeg ikke er fornøyd med da jeg syns trilleegenskapene var elendige. Den er dessuten ikke egnet til å sove ute i på vinteren. Noen som ønsker å kjøpe en pent brukt, brun carena så rop ut ;o) Bor i vestfold..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Urban Jungle Mountain Buggy,. Vi har en stor dunpose oppi (easygrow) og gutten min på 22 mnd, sover veldig godt i vogna si. :)

Skrevet

Vi kjøpte ei Simo trille til ca 2500 kr da lillebror i huset meldte sin ankomst. Vogna var tiltenkt sovevogn i barnehagen, siden lillebror overtok Simo kombi.

Trilla er robust, og helt herlig å trille i allefall på asfalt. Har ikke prøvd på vinterføre, men ser for meg at det blir litt vanskeligere da hjulene er plastikk. Må være eneste minus med vogna. Er forresten en trehjuling. Ryggen kan legges helt ned. Og den er lang i ryggen, og bena kan løftes opp, slik at junior ligger helt vannrett med hele kroppen.

Lett å legge sammen. Rimelig lett. Kjempeflott sovetrille!

Har du forresten søskenvogn? Jeg angret på at jeg kjøpte Simo trilla istedet for søskenvogn. Gikk noen få uker så måtte jeg kjøpe ei søskenvogn også! Så nå er jeg blitt den mammaen jeg ikke trodde jeg ville bli med ørten vogner, 5 til sammen;)

Skrevet

Jeg kan anbefale EasyWalker. Den kan legges helt flatt, og nå har den kommet med en versjon der du kan løfte opp fotbrettet også. Den er super å trille i alle typer terreng, og slås sammen og blir liten til å ha i bilen etc. Vår mini på 21 måneder sover veldig godt i denne, og nekter å sove noe annet sted på dagtid.

Skrevet

Jeg kan anbefale EasyWalker. Den kan legges helt flatt, og nå har den kommet med en versjon der du kan løfte opp fotbrettet også. Den er super å trille i alle typer terreng, og slås sammen og blir liten til å ha i bilen etc. Vår mini på 21 måneder sover veldig godt i denne, og nekter å sove noe annet sted på dagtid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...