Gå til innhold

Den fineste julesangen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og titter ut på snøen og får faktisk litt julestemning. Ja vet det er litt tidlig men.... Så kom jeg til å tenke på julesanger. Hva synes du er den fineste julesangen.

Min favoritt er vel: Tenner våre lykter når det mørkner. Og når den i tillegg er sunget av et barnekor så kommer tårene trillende. Ja, vet det er litt tullete, men skjedde noe rart med kroppen min etter at jeg ble mamma. Blir veeeeldig lett rørt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klarer ikke høre på eller synge romjulsdrøm uten å begynne å tute jeg :-) Skjedde også etter at jeg ble mor, er ikke bare du som har blitt skrullete ;o)

Skrevet

Jeg har helt dilla på Når himmlen faller ned, hvert eneste år på denne tiden.. Den er nydelig den!

Skrevet

Jeg elsker julesanger. Liker godt "Nå er den hellige time", "Det lyser i stille grender", "Jul i svinger (hehe faktisk)" og mange mange fler

Skrevet

O'Helga Natt (sunget av mann)

Julegryta henner mor (frelsesarmeen sin et år)

Også må man ikke glemme "vårres jul" med Hans Rotmo :o) Den synger vil til for full hals, voksne og barn når vi drar p julehandel, pakker inne gaver og baker til jul :o) De andre to holder vi kjeft til, av "respekt" for sangene...Vi synger ikke særlig bra....

Skrevet

"En stjerne skinner i natt" og "Himmel på jord".

Skrevet

Hahaha, du er morsom :o)

Jeg er en sangdreper som synger av full hals til alt med den stemmer jeg har, BORTSETT fra o helga natt faktisk :o)

Skrevet

O helga natt og Mitt hjerte alltid vanker

Skrevet

Elsker bare "Greatest Gift Of All" - Dolly Parton og Kenny Rogers

men av norske julesanger synes jeg det samme som deg at "tenner våre lykter når det mørkner" er nyyydelig, spesielt når barna synger den. Må se jul i skomakergata på dvd i år ja :)))

Skrevet

*O helga natt ( synget av en mann)

*En stjerne skinner i natt ( må være Oslo ghospelkor)

*Himelen i min favn ( Fikk dilla på den i fjor, da jeg gikk høygravid)

Skrevet

Her var det listet opp mange fine sanger. "Himmel på jord" er jo bare helt fantastisk... Snufs, begynner å tute bare jeg tenker sangen i hodet.

Kom på en sang til: Julekveld i skogen med Rolf Just Nilsen. Får meg til å tenke på min avdøde bestemor som satt ved kjøkkenbordet med kasettspilleren sin og spilt musikk. Og denne ble satt på før jul hvert år.

HI

Skrevet

Det må være "Silent night" med Sinead O'Connor :) Så ren og pen stemme og sang.

Ellers "En stjerne skinner i natt" Nyyyydelig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...