Gå til innhold

Kveldskvalme og graviditet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen om har vært borti det? Har hørt om morgenkvalme, og med førstemann hadde jeg døgnetrundtkvalme, men nå blir jeg kvalm hver eneste kveld, og det i tillegg til noen andre ting gjør at jeg lurer på om jeg kanskje "brygger på noe".

Noen som har vært kveldskvalme her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo jeg var både morgen og kvelds kvalm fram til ca 18 uker. Ekkelt å legge seg, kjente det godt. Hadde med meg ei flaske vann i senga, og suttet på den til det ga seg. Var sånn " sultenkvalm" selv om jeg nettopp hadde spist (med vilje). Men kunne ligge våken til kl 02-03 om natta pga kvalmen. Var ikke slik med første graviditet.

Skrevet

Jeg pleier være absolutt mest kvalm på kveldene når jeg er gravid...

Skrevet

Nå ble jeg stressa her! Hehe :) Er skikkelig sånn "sultenkvalm" som anonym over her beskriver..

Tok en test tidligere i dag, men den virket ikke (er det mulig liksom???), og sitter her uten penger til å kjøpe ny (lommeboka mi ligger i bilen som samboern min har med på jobb..).

Blir gæærn!

Skrevet

Jeg var aldri morgenkvalm, bare kveldskvalm da jeg var gravid.

Måtte pusse tenna om morgenen, for hvis jeg gjorde det om kvelden endte det bare i en skikkelig spyrunde. (ble kvalm at tannbørsten inne i munnen)

Var skikkelig dårlig i nesten 4 måneder, kan ikke si jeg gleder meg til neste graviditet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...