Anonym bruker Skrevet 11. november 2010 #1 Skrevet 11. november 2010 Noen om har vært borti det? Har hørt om morgenkvalme, og med førstemann hadde jeg døgnetrundtkvalme, men nå blir jeg kvalm hver eneste kveld, og det i tillegg til noen andre ting gjør at jeg lurer på om jeg kanskje "brygger på noe". Noen som har vært kveldskvalme her?
Anonym bruker Skrevet 11. november 2010 #3 Skrevet 11. november 2010 Jo jeg var både morgen og kvelds kvalm fram til ca 18 uker. Ekkelt å legge seg, kjente det godt. Hadde med meg ei flaske vann i senga, og suttet på den til det ga seg. Var sånn " sultenkvalm" selv om jeg nettopp hadde spist (med vilje). Men kunne ligge våken til kl 02-03 om natta pga kvalmen. Var ikke slik med første graviditet.
magica fra tryll Skrevet 11. november 2010 #4 Skrevet 11. november 2010 Jeg pleier være absolutt mest kvalm på kveldene når jeg er gravid...
Anonym bruker Skrevet 11. november 2010 #5 Skrevet 11. november 2010 Nå ble jeg stressa her! Hehe Er skikkelig sånn "sultenkvalm" som anonym over her beskriver.. Tok en test tidligere i dag, men den virket ikke (er det mulig liksom???), og sitter her uten penger til å kjøpe ny (lommeboka mi ligger i bilen som samboern min har med på jobb..). Blir gæærn!
Anonym bruker Skrevet 11. november 2010 #6 Skrevet 11. november 2010 Jeg var aldri morgenkvalm, bare kveldskvalm da jeg var gravid. Måtte pusse tenna om morgenen, for hvis jeg gjorde det om kvelden endte det bare i en skikkelig spyrunde. (ble kvalm at tannbørsten inne i munnen) Var skikkelig dårlig i nesten 4 måneder, kan ikke si jeg gleder meg til neste graviditet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå