Anonym bruker Skrevet 11. november 2010 #1 Skrevet 11. november 2010 Hvis det ikke er nye sanger, kan det gjerne være remixer av noen eldre gode:)))
Anonym bruker Skrevet 11. november 2010 #3 Skrevet 11. november 2010 Lady gaga har mye god spinningmusikk synes jeg, eller masse 80 tallsmusikk
Anonym bruker Skrevet 11. november 2010 #4 Skrevet 11. november 2010 Jeg ville absolutt hatt med Madcons Glow! Jeg får så sinnssykt energi av den sangen. er en til og, men jeg husker ikke hva den heter - er det ikke typisk....
Anonym bruker Skrevet 11. november 2010 #6 Skrevet 11. november 2010 Gå inn på NRK Mp3 og hør på all musikken enten gjennom kabel-tv eller nettradio. Deretter sjekker du A og B lista på hjemmesiden og plukker ut det du mener er nytt og hippt. Da får du det nyeste. På hjemmesiden står det hvilken sang som spiller akkurat nå, og neste sang.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2010 #7 Skrevet 11. november 2010 Og et eksempel som er hippt akkurat nå er Mike Posner!!! Fy flate for en deilig sang, nå anlegget er skrudd høyt på!!
Anonym bruker Skrevet 11. november 2010 #9 Skrevet 11. november 2010 Waka waka med Shakira Det er energi for meg hvertfall
Anonym bruker Skrevet 11. november 2010 #11 Skrevet 11. november 2010 Luvstruck- Southside spinners. Finnes i mange versjoner. Syns også Billy Idol har en del musikk som er fin å spinne til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå