Gå til innhold

Dere med gutter i 1. klasse - hva skal de få til jul?


*Rutletutt*

Anbefalte innlegg

Litt vanskelig i år, med en gutt som på en måte er litt mellom leker og andre ting;-) Føler absolutt han har nok leker, og han leker mindre og mindre med det han har. Mer opptatt av fotball og DS...så aaaaaner virkelig ikke hva vi skal finne på til ham til jul. I tillegg har han bursdag en uke før julaften;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, min er totalt opphengt i lego, og selv om jeg egentlig synes han har nok lego, så blir det nok lego til ham. Atlantis-porten står øverst på listen, og lego teknik gravemaskin (egentlig for mye eldre barn, men han er en racer på å bygge (type skole ol kommenterer det som spesielt), så han klarer det nok). Så blir det sikkert noe klær også. Vi gir normalt en leke og en fornuftig gave til hver av barna + gjerne en bitte liten tulleting som f.eks sokker med litt sjokoladenisser oppi el.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i samme båt. Min går i 2. klasse. Leker er han egentlig vokst fra. Han har aldri lekt noe særlig med leker i det hele tatt egentlig. Her går det i fotball, ds, han og kompisene hører på musikk og prater. Løper ute, bygger hytte, lusker på jentene osv. hehe.

 

Lurer på om jeg skal kjøpe en egen verktøykasse til han med det mest nødvendige. Hammer, spiker, skrujern osv. Men, må jo kjøpe mer enn det.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en førsteklassing med burdag en uke før jul:-) Blir gjerne nok leker med dobbelt opp av gaver + barnebursdag.

Vi skal kjøpe Wii til familien og da kjøper vi nok et par spill til han. I tillegg er figurer som Star Wars, Ben 10, Bakugan osv veldig polulært her. Eller så kan ting som ski, slalåmski, DS spill, foballskjorte være tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i år skal jeg kjøre ny vri og kjøpe en felles gave til alle.

 

så det blir et familietelt. sagt i fra til besteforeldre, så de kan spe på med lilleunderlag, lykt osv. har også kjøpt en sovepose til ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt den nye cd'en fra Barnas Supershow. Så tenkte jeg å kjøpe en spionkoffert, den inneholdt visst kikkert og diverse ting man trenger som spion! Han syns det er gøy å leke spion nemlig. Ellers skal jeg kjøpe klær tenker jeg, bl a en regnjakke med påsydde refleks, det er noen kompiser som har og han er misunnelig på de. Bakugan koffert fikk han til bursdagen sin, den er veldig stas. Lego elsker han, men nå har han så mye at han ikke får mer av oss i alle fall. Han ønsker seg Super Mario spill til Nintendoen, pluss fotballdrakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høyeste ønske hans er "den store atlantis" som han sier selv. (Lego)

 

Det får han av besteforeldre. Vi har kjøpt playstation 3 som han får sammen med lillebror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo ikke T skolegutt, men kan jo komme med noen forslag allikevel:)

Her er ishockeyspill ( det som også var da vi var "små" ) VELDIG populært, og noe små og store leker myyye med når de er her.

 

Ellers er airhockey (barneutgave) også VELDIG populært.

 

Han her leker heller ikke mye med leker, går stort sett i fotball og ishockey ja.

 

Jeg liker å kjøpe gaver som kan brukes jeg. Ski, snowboard, akebrett, langrenn osv.

 

Jeg skal kjøpe hockeyutstyr til T, han ønsker seg det så inderlig!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariel78 ga de tipsene gutten min ville likt :) Bakugan,star wars,ben 10 og andre superhelter er veldig in her i klassen til gutten min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.klassingen og 4.klassingen får nintendo Wii i sammen, blir nok tidenes julegave, de ønsker seg det så fælt at de nesten vibrerer når de snakker om det ;)

 

Andre ting han ønsker seg er håndballutstyr, lego, fjernsyrt bil (som går fort), nye skøyter, brettspill osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi har bestemt oss for at 1.klassingen og lillebroren (5år) skal få Hogwart borgen i lego (harry potter skolen)! De har snakket om den i flere månder, gledet seg til den skulle komme i butikken å gitt beskjed til besteforeldrene sikkert 1000ganger at de ønsker seg harry potter lego til jul.

 

Han har også bursdag rett over nyttår, så da blir det nok noe fotballrelatert!

Det er lego, fotball(spesielt rbk), bakugan, beyblade og andre guttegreier som står høyt i kurs her i huset. ALT som har med barne-tv på nrk super er sikkelig ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...