Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #1 Skrevet 10. november 2010 Jeg er har skrekken etter forje fødsel, var sååå grusomt vondt når han sto i åpningen min Å jeg er fødeklar nå, å gruer meg sånn til det igjen, så fint det noe bedøvelser slik jeg ikke kjenner att han står i åpningen min?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #2 Skrevet 10. november 2010 pudentalblokkade. Settes inni skjeden på hver side med en diger nål. Har ikke fått dette selv, men har hørt andre som har fått det...
Anonym bruker Skrevet 11. november 2010 #3 Skrevet 11. november 2010 Jeg fikk slik sist gang jeg fødte, men om det hadde noen virkning aner jeg ikke. Syns det var vondt ved begge fødslene jeg, men kan nok ha hjulpet masse. Jeg syns sprøyta var vond, skikkelig vond. Ikke en liten vaksinesprøyte for å si det pent.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2010 #4 Skrevet 11. november 2010 De satte sprøyte med bedøvelse på meg før de klippet, merket ikke bedøvelsen i det hele tatt jeg, var vondt å få det hodet ut uansett. Var bedøvd for jeg merket ikke at de klippet, men merket veldig godt at hodet ble født. Kan ikke si jeg merket så stor forskjell fra den fødselen og den jeg ikke fikk bedøvelse, vondt var det.. Varer heldigvis ikke så lenge da, og er jo verdt det vil jeg si..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå