Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #1 Skrevet 10. november 2010 Jeg har termin på Fredag. Og i kveld har jeg hatt MYE liv i magen, kynnere, og nå i for 10 min siden skulle jeg gå ut for å sjekke sønnen min, og da fekk jeg kjempe vondt i korsryggen, og det strålte smerte ned i låret mitt, skikklig ubehagelig !! hva kan den strålingen vert?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #2 Skrevet 10. november 2010 det er ikke rier du har da ?? jeg fikk det sånn når jeg hadde rier.. vondt i ryggen å i bena... LYKKE TIL )))
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #3 Skrevet 10. november 2010 jeg bannet nettopp til meg selv, jeg tror det er noe på gang. Skikklig nedpress, og vondt i ryggen nå. Jeg som skulle legge meg etter null søvn i natt !
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #4 Skrevet 10. november 2010 tror du må ringe føden så du får komme inn å skjekke:)))) MAAASSSSSSEEEEEE LYKKE TIL )))))
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #5 Skrevet 10. november 2010 Fikk strålinger i lårene og vondt i ryggen. 5 timer etter kom babyen:-) Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #6 Skrevet 10. november 2010 Jeg fikk stråling i låret sånn omtrent 12 timer før første rie. 12 timer etter det igjen var min baby ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå