Gå til innhold

Oslotips?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skal tilbringe et par timer i Oslo på fredag sammen med en venninne. Litt julegaveshopping og litt bare kose oss, tenkte vi! Noen som har tips til hvor det er gøy å handle, hvor det er fint å spise og eventuelt noe vi "bør se" i Oslo? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg syns grønnland er det fineste. der er det så mye "rart", men om du skal ha fine julegaver så er vel bogstadveien fint sted å gå. men det har ikke så mye god mat der. personlig er jeg glad i sosialen om jeg skal spise litt god mat. relativt billig og godt også har de god service og koselig miljø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tips! :-) Hva finst på Grønland da? Jeg har stort sett bare valset rundt på Karl Johan og Oslo City før jeg, hadde vært kjekt å sett noe annet også! ;-) Naturhistorisk museum var et godt tips, vi er åpne for mer enn shopping! Tar gjerne imot flere tips! Spisested er vel egentlig ikke så viktig, regner med vi finner et sted med spiselig mat.. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønland, Grünerløkka, St.Hanshaugen og Bogstadveien er bra for shopping.

Buger på Elm Street er utrolig digg:-) Men kanskje dere tenkte noe mer classy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr. Hong er bra sted. ELSKER det stedet. Den buffeten hvor de står å steker maten foran deg mmmmmmmm. Og gullfiser som svømmer rundt i hele restuaranten hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grnrløkka helt klart, der er det masse butikker som ikke er kjedebutikker noe som er litt gøy. Fint og bogstadveien også så klart, men litt kjedeligere. På løkka er det også utrolig mage gode spisesteder. Bare begynn ved birkelunden og jobb dere nedover så finner du nok masse julegaver på bla. GRANITT genial butikk, og litt lenger ned er det masse søte butikker med dill dall og "jenteting" Restauranter finner dere along-the-way så det er absolutt og anbefale!

 

Kos dere på fredags shopping

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...