Gå til innhold

Hvor mange GODE venninner har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 5, men er to forskjellige gjenger. 2 i en og 3 i den andre.. :)

De med 3 er barndomsvenner som jeg er med da vi er hjemme samtidig, de andre to er jeg med flere ganger i uka hvis mulig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler meg heldig når jeg sier 4 stk som jeg kan si alt til. Ikke i samme "gjeng" noen av dem.

Skrevet

Har 6 GODE venninner, min kusine og min bror som jeg stoler 100% på

Skrevet

Jeg har 4 venninner som jeg kan snakke om alt med og som jeg kan reise vekk en uke med og fremdeles skravle som fosser på vei hjem. Også har jeg ca 15 (inkl de 4) venninner som treffes annenhver uke ca. Har det gøy og koser oss sammen, men er ikke dype vennskap.

Skrevet

3 stk gode, og litt over 10 venninner sånn utenom....

Skrevet

Har 3 GODE venninner som jeg stoler 100% på og kan si alt til... Resten er bare "vanlige" venner :P

Skrevet

Har 4 gode venninner som jeg har kjent siden barndommen, vi er i samme "gjeng". Og så har jeg ei til utenom de andre. Dessverre bor alle langt unna, så går måneder og år mellom hver gang vi treffes :(

Så, ja, jeg savner VIRKELIG noen å ha nært meg, sånn i antall kilometer.

Skrevet

Jeg slipper ikke mange så langt innpå meg. Jeg har flere venninner, men 2-3 gode venninner:)

Skrevet

Ingen i dag.... de 2 jeg trodde jeg hadde, forsvant da jeg hadde det vanskelig.....

Skrevet

Er kanskje litt forskjellig hvordan man definerer GODE venninner. Er det de man har oftest kontakt med, eller de man prater best med?

Jeg treffer ikke mine venninner så ofte, fordi mange bor langt unna, men jeg anser dem som GODE venninner. Selv om det er lenge siden vi har møttes eller snakket sammen, så er alt det samme som før når vi møtes igjen. Samtalen flyter lett og vi prater om alt mellom himmel og jord, og jeg føler at jeg stoler 100 % på dem.

Av dem har jeg vel 6 GODE venninner.

Skrevet

To-tre, alt ettersom. Syns det går veldig opp og ned med enkelte venninner og hvor god kontakt vi har. Jeg er vel ikke den flinkeste til å stole på kvinner, synes alltid det blir så mye baksnakking og private blikk hvis flere kvinner er sammen... kanskje jeg har hatt uflaks?

Skrevet

Ingen.

Har noen venninner, men vil ikke si at de er GODE (med store bokstaver).

Men har et nært og godt forhold til hele min familie og det holder.

Skrevet

Jeg har to besteveninner, vi har vært et trekløver de siste ti årene, og selv om vi nå bor laaangt fra hverandre så er vi like nære når vi møtes. Har til og med "overlevd" at to har bodd på samme plass mens en tredje bor langt unna. Har også en nær veninne som jeg har mer et søsterforhold til, har kjent hverandre i 25 år. I tillegg har jeg en ganske nyfunnen veninne som er blitt en nær veninne, vi har mye til felles, mange like interesser og er i ganske lik livssituasjon. Så det blir vel 4 det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...