Gå til innhold

FB spørsmål

:::) Frøken Velferdsrett

Anbefalte innlegg

Skrevet

altså noen ganger når jeg kommenterer på Y sin vegg, så kommenterer X også. både Y og X er venner av meg, men det er ikke venner av hverandre.

hvordan kan X se hva som skjer på veggen til Y når de ikke er venner?

(det forandrer seg hvem X og Y er selvsakt, men prøve å forklare på en enkel måte)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis Y har åpen profil og ikke har sperret for at noen kan se veggen, så kan jo hele verden se hva som står der og kommentere (hvis ikke dét er sperret for heller). Men da må X fysisk gå inn på Y sin side (fordi de ikke er venner) og lete. Han/hun får ikke opp ting fra veggen til Y på nyhetssiden sin.

Dette minner meg til dels om min trinn-for-trinn-forklaring her forleden om hvordan man får på bleiebukse ved bare å ta av klærne på ene beinet. :)) Hehe!

Skrevet

De kan se det på veggen din og om vedkommende har åpen profil så kan de kommentere

Skrevet

så personen har gått inn på min vegg,trykket "lammekjøttmannen har kommentert på veggen til lisa"t og sett på min venninnes vegg og trykket på liker der?

i tilfellet må jeg seriøst vurdere å få meg nye venner. det er jo beskymringsverdig å være så opptatt av hva jeg måtte si til personer han ikke kjenner...

Skrevet

haha.. jeg liker serdels godt at mine spørsmål blir sammenlinget med bleibukser :D

sånt må vi ha mer av i verden :)

Skrevet

Innmari enig! Vurdér det, du! :) I samme gata som klipp-og-lim inn tåpelige utsagt i artikler om kjendiskokker. *kremt*

Skrevet

hehe.... utrolig bra. jeg liker folk som får meg til å sitte å le alene i soffaen for meg selv :D

kipp-og-lime er søtt :D forfølge meg er ikke så søtt :D

Skrevet

X kan også bare gå inn på din profil,for der står det jo hvem sin status du har kommentert... Og hvis Y da har åpen profil,så kan X gå inn og kommentere.

Skrevet

men det er jo ganske beskymringsverdig om noen faktisk gidder å gjøre det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...