Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #1 Skrevet 10. november 2010 Når man er midt i akten og han mister reisningen?? (vet ikke hvilken annen måte jeg skal formulere meg på. ) Jeg synes det er flaut for tenk om det var min feil????
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #2 Skrevet 10. november 2010 Jeg å tenker at det er min feil =P Men tipper at begge syns det er like ubehagelig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå