Mamma+2 Skrevet 10. november 2010 #1 Skrevet 10. november 2010 Min sambo har klaget over at ringen hans har vert litt for stor...så var han ute og datt på snøen...tok seg for og hørte det "single", men forsto ikke hva det var...før han hadde reist seg og var på vei tilbake til huset....forlovelseringen var borte!!!!! Men det var jo mørkt ute...og det er snø....og den kan jo ha fått litt " fart på seg" i fallet.... Er ikke så billig ring heller,,,pokker og,...ikke det vi hadde lyst til å bruke penger på før jul...
Mamma+2 Skrevet 10. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2010 Vi snakka om at vi skulle hatt det nå...forferdelig kjedelig...må lete mer i morgen, det er heldigvis ikke meldt mer snø....
Sommerfugl78 Skrevet 10. november 2010 #4 Skrevet 10. november 2010 Opplevde det samme for noen år siden. Vet ikke hvor mange bøtter med varmtvann vi brukte for å smelte snøen foran inngangen, men vi fant den aldri...
Gjest amandine Skrevet 10. november 2010 #5 Skrevet 10. november 2010 Få tak i noen med metalldetektor, en skikkelig en. Ellers må jeg bare si at det samme skjedde med meg, hadde en glatt gullring og hadde heldigvis satt i en diamant jeg fikk av mormor. En dag mistet jeg ringen i oppkjørselen til huset, jeg var gravid og hadde litt hovne fingre, så hadde satt den på lillefingeren hvor den var litt stor. Fant den ikke, snøen kom og gikk, og litt utpå vårparten sto jeg i oppkjørselen da en av ungene ropte på meg, jeg snudde meg for å svare og så noe som glitret i singelen. Det var solstrålene som traff den lille diamanten! Da hadde altså ringen ligget ute, gjennom vinter og måking og alt. Men jeg fant den! Hadde giftet meg i mellomtiden og fått giftering, men pytt! Jeg har den! Kanskje dere har flaks også? Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå