Gjest Skrevet 10. november 2010 #1 Skrevet 10. november 2010 Noen som snakket om borrelåsklemmer, men jeg kunne ikke finne idag når jeg tok meg et raid. Har ei jente som jeg skulle likt å hatt på et par klemmer til jul, men hun har ikke mye hår å skryte av enda:)
Ranveig R Skrevet 10. november 2010 #2 Skrevet 10. november 2010 Borrelåsklemmene er vanskelegare å feste enn vanlege klemmer. Mitt beste tips er å finne så små klemmer som mulig, jenta vår brukte nokre som er berre ca 2 cm lange før ho fekk (nesten) normalt hår. Trur dealen med borrelåsklemmer berre er at du skal sleppe å "trykke klemma inn i hovudet" på eit lite barn for å lukke den. Men dei treng altså like mykje hår som andre klemmer, og i tillegg så detter dei av berre ein SER på dei. Leit etter vanlege, bittesmå klemmer du.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 11. november 2010 #3 Skrevet 11. november 2010 Enig med hun andre her om borrelåsklemmer, de må ha litt hår til det også. Men, du finner dm i butikker som Reflex, Exit ol, alts butikker som fører name-it klær, JP osv. De har ofte små nette klemmer også. Her har datteren min ganske så mye hår, min utfrdring er at hun drar ut igjen alle klemmer og strikk ganske fort, så får ikke mye pynt i håret hennes heller selv om hun har mye hår. Kan lures på en liten stund av og til, men går fort ut igjen gitt :-/ Bare sånn at du er obs på det dersom jenta di er rundt året.
Hikken Skrevet 11. november 2010 #4 Skrevet 11. november 2010 Det ligger en barneklesbutik på senteret her jeg bor (i Bærum) hvor de selgr hårspenner som en omtrent en cm lange, helt perfekte til nesten hårløse ) Koster 10 kr. for to stykker. Si fra om du ikke finner, så skal jeg personlig kjøpe for deg og sende (lette nmlig desperat etter sånne selv for to år siden, og fant aldri. Har ikke sluttet å irritere meg over det ;o)
sillyfilly og Olivia Skrevet 11. november 2010 #5 Skrevet 11. november 2010 Jeg har funnet bittesmå spenner som sitter fast i håret til Olivia på diverse parfymerier og en butikk som selger Name it klær. Borrelås sløyfer/klemmer er veldig upraktiske hvis ikke håret er ganske "langt". Hva med et pent hårbånd?
Gjest Skrevet 11. november 2010 #6 Skrevet 11. november 2010 Takk for svar! Elesampen: det var utrolig snilt av deg, men jeg skal sjekke name-it butikken. Mulig jeg finner der. Ellers får jeg bare dempe forfengeligheten min på hennes vegne og vente til hun får litt lenger hår:) Hårbånd river hun bare av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå