~sjiraff~ Skrevet 10. november 2010 #1 Skrevet 10. november 2010 Snakket med min mor ang. julegaveønsker. Og hun ønsket seg en Stelton presskannetermos. Har aldri hørt om det eller sett det. Noen som vet hva hun mener og hvor de evt har det? Har sjekket hjemmesidene til jernia, kitchn og tilbords og googlet. Jeg trodde først hun mente presskanne termokopper, men hun var veldig bestemt på at det var en termos...?! Hjelp?
mamman til to gutter Skrevet 10. november 2010 #2 Skrevet 10. november 2010 http://www.stelton.dk/ProductView.aspx?id=406 Jeg vet den selges i Norge, for jeg vet jeg har sett reklame for den et sted, men jeg husker dessverre ikke hvor... Jeg ville spurt et sted de selger stelton og hørt om de har det evt om det er noe de kommer til å få inn eller kan bestille opp til deg.
W29 Skrevet 10. november 2010 #3 Skrevet 10. november 2010 jeg så den på kitch'n i går, er sånn kaffekanne/termos med presskanne, vanlig kaffekannestr. tror faktisk jeg skal ønske meg en sånn selv
~sjiraff~ Skrevet 10. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. november 2010 Jeg har sett den, men det er vel ikke en termos du kan putte i sekken og ta med i skogen? Er ikke det bare en vanlig termokanne men med samme egenskapene som en presskanne?
frk Nilsen Skrevet 11. november 2010 #5 Skrevet 11. november 2010 De har den på Kitchn, ikke sikkert alle Jernia har den, men er ganske sikker på at Jernia i Torggata i Oslo har den. Ganske fin og praktisk Nå har jeg både presskanne og steltonkanne, så med mindre de går i stykker så blir det ikke sånn på meg (enda)
kinderegget Skrevet 11. november 2010 #6 Skrevet 11. november 2010 Man får kjøpt den på diverse glassmagasin, tilbords har den. Men den er jo sinnsykt dyr. Koster 1600 kroner. Den er ganske oppskrytt etter min erfaring, kan få langt billigere kanner som er mye billigere.
Mammaen til Isak Skrevet 11. november 2010 #7 Skrevet 11. november 2010 Jeg så den akkurat her om dagen i en reklame som kom. Stelton presskanne, ser ut som en vanlig steltonkanne, ligner ikke en termos. Og den kostet ikke 1600 kr som nevnt over her... Det stod at det var en nyhet, så mulig ikke alle butikker har den ennå. Reklamen jeg så den i tror jeg var fra tilbords
Mammaen til Isak Skrevet 11. november 2010 #8 Skrevet 11. november 2010 http://www.kelkoo.no/d-kjokkentilbehor,Stelton-100410023 den øverste her er den jeg så i reklamen, det finnes en annen type også til rundt 500.600kr og en i stål til litt over 800kr, det er de jeg har sett i butikkene her i allefall
~sjiraff~ Skrevet 11. november 2010 Forfatter #9 Skrevet 11. november 2010 1600 kr? Men var det termos termos eller hva var det? Den jeg har sett som jeg nå lurer på om de kasnkje mente (den linken over her) koster jo bare 400 kr.
kinderegget Skrevet 12. november 2010 #10 Skrevet 12. november 2010 Sorry, misforstod visst. Kaffekanna er det vel som koster 1600.=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå