Gå til innhold

bakoverendt bilsete

Anbefalte innlegg

Skrevet

har nettopp gått over til sete nr 2 til frøkna. Kjøpt et be safe x3. Vi kjører en subaru legacy stasjonsvogn, og denne vil jeg påstå at det er svært god plass i. Vi fikk bilsetet inn, men fy og trangt det ble. Det er det selvfølgelig verdt, ikke noe å si på det, men jeg og min mann begynte å diskutere om det er fysisk plass til sånne seter i små biler? er det det? I f.eks en nissan micra? eller andre?

Noen her med små biler og bakovervendt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Citroen C3 - og bakovervendt HTS izi combi sete. Med en snart 3 åring oppi.

Skrevet

Jeg har sønnen min på 3,5 år bakovervendt i en honda civic. Han sitter da bak passasjersetet, men den passasjeren har god plass til bena.

Skrevet

hadde en toyota corolla som ikke er av de miniminste og passasjeren måtte sitte helt inni dashbordet...

jeg fatter egentligikke dette med bilstoler,MÅ de virkelig være så store og fantete for å være sikker?

Skrevet

Har forresten et besafe sete.

Anonym 21.12

Skrevet

Har enda til gode å ikke få setene våres inn i noen biler, og har hatt dem i ganske mange biler så langt, både helst små og veldig store. Har bakovervendte BeSafe seter vi også, og forsøkt dem i så mange biler fordi vi noen ganger har lånt biler, eller noen har passet barna og tatt dem med i sin bil osv. Den mest knotete bilen jeg har montert setet i var faktisk en svær Volvo stasjonsvogn, skulle jo tro det var god plass i den men nei. Motsatt hadde vi en liten Mitsubishi sedan der det var god plas til den som satt i passasjersetet foran, ikke noe problem der.

Skrevet

da skal jeg si det til min mann... ahn mener nemlig at det er fysisk umulig å få dette stet inn i små biler... hehe...

HI

Skrevet

Har hatt litt ymse biler, og har hatt bakovervendt sete i alle.

-VW Golf 2 dørs.

-Merchedes A-140 (liiiiten bil)

-Toyota Celica (hadde setet i midten bak)

er noen av de bilene vi har hatt besafe Izi Kid sete (bakovrvendt) i uten problemer.

Skrevet

Takker meget for svar!!!

Jeg vant diskusjonen! Hehe!

HI

Skrevet

Je had en bitteliten Honda Accord da eldstemann var liten, og det gikk helt utmerket. Han satt bakovervendt til han var nesten fire år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...