Gå til innhold

Hvordan er dere i senga? hvilke stillinger bruker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er greit /ikke greit når du skal ha sex med mannen din? har du noen "sperrer"? eller er du helt uten hemninger liksom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ganske vill! :-)

Eller det kommer litt an på stemningen i grunn. Noen ganger har vi kosesex, men oftest har vi ganske uhemmet og vill sex. Har få hemninger i sengen og det er jo det som gjør sex så gøy!

Det skal være vilt, rått og hemningsløst :-)

Har vel noen sperrer, men det går mer på fetisjer ol (som bli tisset på og sånt, detgår jeg ikke med på. Tror nok ikke mannen hadde likt det heller ;-) ).

Skrevet

Og stillinger? Gjør vel de fleste:-) Men min favoritt er doggy og ri han. Vanlig misjønær kommer langt ned på lista..men om han legger beina mine bak, så er den digg!

Anonym 21:07

Skrevet

Her er man jo anonym..så what the heck:)

- vi er vel kanskje ikke de mest kreative for å være ærlig. Men Vi liker sånne avslappnde stillinger der jeg har god tilgang til klitoris, slik st jeg kan dulle, å få orgasme jeg og :) Har også små vibratorer som får d til å gå fortere da.. Vi liker også godt doggy.. å ellers alt når d kommer bakfra for min del :)

Er jeg skikkelig tent, så klarer han av og til å få lure den inn i toern også :) Det er digg når man er overtent.

Vi liker også dysjen, når vi har god tid for oss selv, tror faktisk d var slik vår lille nurk ble unnfanget.

Jeg stønner og vrir meg, han blir super gira av meg som nyter d.. verken han eller jeg er veldig gla i at jeg rir han, noe jeg ikke er god på skal jeg være ærlig, så d er jeg glad for å slippe :)

Han liker å gi, Hardt , og jeg liker å nyte :)

Skrevet

takk for svar.

jeg har selv "sperrer" på en måte..

jeg synes det er skikkeli flaut om han ser rumpehullet mitt..

jeg vil f.eks ikke ligge øverst mens jeg suger han, og mens han slikker meg fordi da får jo han nesen sin rett i ...eh ja..

jeg liker bakfra jeg også men uansett hvilke stillinger vi bruker så prøver jeg liksom å skjule det jævla rævhullet..

flere som gjør det?

Skrevet

hvorfor skjule det?.-)

Sikker på at han synes det er opphissende å se det jeg ...menn er jo ganske visuelle, så jeg tror nok det tenner han. prøv å drit i det (mohahaha) og slipp deg løs :-)

Skrevet

Vi bruker en del misjonær hvis bena er rundt eller opp el.

Jeg liker best stående i dusjen foran eller bak.

Har ikke slike hemninger, hadde vel det for 10 år siden kanskje, når jeg var under 20 år. Det går nok over når du blir godt kjent med partneren.

Skrevet

Ingen mann som er redd for å se rumpehullet.

Når man er nydusjet lukter det ingenting av det heller.

Skrevet

Vi bruker de aller fleste stillingene..greit og variere litt ;) Har vel egentlig ingen hemninger,men føler selv at jeg ikke er så god på å ri. Kommer litt av at jeg er operert flere ganger i knærne,så skal jeg sitte på huk og ri han,så gjør det vondt,og dermed føler jeg ikke at jeg helt får det til :P Men hvis jeg bare sitter helt ned og rir han,så går det greit...vi kommer iallefall begge to da :P

Ikke greit...vel,jeg hater tær,så han får ikke fotmassasje (eller tå-suging) ifra meg ;) Litt mere spesielle(?) ting som feks og tisse på hverandre,er det ingen av oss som er gira på!!

Er fan av både kosesex og rå sex! Elsker og bli tatt H A R D T! Han er mye større enn meg (i både kg og cm),så det er mye kraft i støta hans ;)

Skrevet

Hahaha jeg er også livredd for rumpehullet mitt!!!!!1

Selv om han maser om å få se å ta på hele tiden.. men jeg stivner helt til og klemmer igjen når d er mulighet for at han eks kan se. Så når vi har doggy så liker jeg best at d ikke er så lyst inne i rommet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...