Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #1 Skrevet 10. november 2010 6 uker siden jeg tok abort i dag..var ikkke så lenge siden jeg slutta og blø..var det mensen jehg hadde sist jeg blødde,har jeg eggløsning i dag..hadde sex i dag for første gang etter aborten..kjenner smerter nedesrt i magen og ryggen..spent på om det har skjedd noe.. har hørt at man er veldig fruktbar etter en abort,noe jeg håper stemmer??
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #3 Skrevet 10. november 2010 forstår deg slik at du ønsker å være fruktbar? Hvorfor tok du abort for 6 uker siden da??
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #4 Skrevet 10. november 2010 Hvis du tok abort for bare seks uker siden, hvorfor ønsker du så hardt å være gravid nå?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #5 Skrevet 10. november 2010 jeg tok abort fordi det var noe gali med barnet,var 12uker på vei:( så har lyst og bli gravid ijenn,og håper det er helt friskt:)
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #6 Skrevet 10. november 2010 huff da, hva var det som var gale med barnet? Håper du blir fort gravid igjen og at alt er bra med barnet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå