Gå til innhold

HMM, god sjangse?


Anbefalte innlegg

Skrevet

6 uker siden jeg tok abort i dag..var ikkke så lenge siden jeg slutta og blø..var det mensen jehg hadde sist jeg blødde,har jeg eggløsning i dag..hadde sex i dag for første gang etter aborten..kjenner smerter nedesrt i magen og ryggen..spent på om det har skjedd noe..

har hørt at man er veldig fruktbar etter en abort,noe jeg håper stemmer??

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

forstår deg slik at du ønsker å være fruktbar? Hvorfor tok du abort for 6 uker siden da??

Skrevet

Hvis du tok abort for bare seks uker siden, hvorfor ønsker du så hardt å være gravid nå?

Skrevet

jeg tok abort fordi det var noe gali med barnet,var 12uker på vei:( så har lyst og bli gravid ijenn,og håper det er helt friskt:)

Skrevet

huff da, hva var det som var gale med barnet? Håper du blir fort gravid igjen og at alt er bra med barnet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...