Gå til innhold

Jeg har fått mensen!!!


Gjest Sekretøsa

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa

IIIIIIIIIIIIIIIIK!!!!!!!!

 

Det er KRISE! jeg har prøvd å utsette med pillene, men jeg har begynt å småblø... what to do???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg småblødde igjennom alle de ti dagene jeg ville ha utsatt..

Mener på at jeg tok pillene samtidig som jeg ville ha det utsatt (i en ferie)

men så har jeg lest noe om at en tar det før...?

Uansett tar du de underveis (i perioden du ikke ville ha mens,

så fortsett å ta dem?) Kanskje du slipper unna med småblødning som meg?

Husker ikke helt hvordan en tok dem jeg ( 8-9 år siden) men husker godt at jeg småblødde hele perioden, det var mye mindre enn vanlig mens ihvertfall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og nå innså jeg at du mest sannsynlig snakker om P-pille når du sier "pillene" mens jeg snakker om menstrasjons utsettende piller...

Lykke til uansett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk det på bryllupsdagen min jeg! Akkurat den dagen skulle den komme. Du får vel prøve å utsette den så kanskje det går. Er jo bare onsdag enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sekretøsa

Hehe, ja jeg snakker om p-pillene... pokkerskap!

 

Krisen er at jeg gifter meg om fååååååå dager! Vil nødig slippe å sitte å bytte ymse greier i en HVIT kjole! (greit, den er elfenben, men bare for å få bildet lissom) :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er primolut du bruker, så har jeg et godt råd =) Jeg bruker det med jevne mellomrom og har småblødd litt hver gang. Men nå tar jeg det siden vi skal på en kjærlighetstur til Barcelona i morgen og jeg har nå tatt 4 tabletter hver dag istedet for 3. Jevnt fordelt over hele dagen og vips, så sluttet jeg å småblø :)))

 

Håper det hjelper for deg også, masselykke til....herlig å være gift =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sekretøsa

Jo, men jeg har ikke primolutt... jeg har MENSEN!!! hahaha :o) Altså, jeg har prøvd å utsette med p-piller....

Men skal høre på jobb i morgen om jeg kan få en resept på primolutt, og bare peise på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om det har noen sammenheng.. men det jeg har merket hos meg er at de gangene jeg har orket å bare bruke bind og liksom "blø alt ut på en gang" i stedet for å bruke tamponger så varer mensen bare i 3 dager ca, mens når jeg bruker mest tampong virker det som om mensen varer lenger.

Har hørt at de som bruker moon cup har kortere mens og, så kanskje det har noe å si at en lar det renne og stå i ?!

 

Lykke til ihvertfall!! :-) Og hurra for deg som gifter deg skal!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring legen din i dag og få tak i primolut. Da kan du stoppe den raskere, og kanskje den er helt borte til den store dagen :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEg får ikke til å utsette mensen jeg...JEg blødde bare mer og mer til jeg stoppa på pillene og blødde i 2 uker etterpå....

 

Hadde hormonspiral og blødde litt hele tiden (nesten) og skulle prøve og provera i TILLEGG til spiral for å få syklus, men det hjalp ingenting..Spiralen tatt ut og skulle begynne på p-piller igjen..Da var jeg iallefall regelmessig,-2-4 dagers slingringsmonn på NÅR den startet....Men nå virker det jammen meg som om p-pillene heller ikke får meg regelmessig..Har brukt de i 3 mndre og begynt og blø på siste "Hormonuke" hver gang, og blødd i 2 uker...Og 2 uker "av",- to uker "På":.FOr å si det sånn.......

 

Men håper det ordner seg for deg...SOm flere sa, kan være bare en "irritasjon" og at det bare blir med småblødnigner i noen dager :o) Du får satse på det:o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...