Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #1 Skrevet 10. november 2010 en sms til en venninne som mistet barnet sitt? hun fødte et dødfødt barn fikk nettopp melding av henne
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #2 Skrevet 10. november 2010 Man skriver ikke sms, men ringer henne....
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #3 Skrevet 10. november 2010 Huff, hva skal man si? Stakkars henne! Skriv det du føler - at du er lei deg, at du tenker på henne, at du er her for henne el. Hva som helst egentlig. Bare si noe og vis at du bryr deg. Utrolig trist!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #4 Skrevet 10. november 2010 Selvfølgelig ringer du og snakker med henne!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #5 Skrevet 10. november 2010 Om alle skal ringe så kan det rett bli for mye. Jeg ville sendt en sms tilbake, siden det er måten hun velger å formidle dette på, og skrevet om jeg kan ringe henne en dag og at hun må ta kontakt om/når hun føler for det
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #6 Skrevet 10. november 2010 Prøv å ring. Hvis ikke hun ikke orker å svare så send sms.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #7 Skrevet 10. november 2010 En melding er ikke å vise at man bryr seg! Ring! La henne høre på stemmen din at du bryr deg og hør på henne i timevis om det er det hun trenger!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #8 Skrevet 10. november 2010 Tror jeg ville ringt om det er en god venninne. Vis ikke hadde jeg skrevet noe slikt som: Så ufattelig og ubegripelig vondt for dere, gir dere min aller dypeste medfølelse. Det er umulig å vite hva man skal si og gjøre i en slik stuasjon, men vit at jeg alltid er der for deg vennen min, uansett når du måtte trenge meg. En å snakke med, en å være stille med. Jeg er her for deg. Sender tusen varme tanker til dere nå i denne tunge stunden, vit at du har mennesker rundt deg som bryr deg om deg og er veldig glad i deg og klar for å støtte deg når du trenger det. God klem.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #9 Skrevet 10. november 2010 Hadde aldri i verden sendt sms! Herregud, man kan da virkelig koste på seg å ringe. Hadde jeg bodd i nærheten hadde jeg faktisk heller stukket innom en tur, for å gi henne en god klem.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #10 Skrevet 10. november 2010 Vi e en kjempe stor vennegjeng om alle skal ringe henne så blir det rett å slett for mye! så derfor vil jeg heller sende en sms nå i første omgang så kan hun om hun orker svare. Så ringer jeg henne når ting roer seg. HI
Anonym bruker Skrevet 11. november 2010 #11 Skrevet 11. november 2010 Send henne en sms du og uttrykk din medfølelse. Skriv også at DU ringer om et par tre dager, hun vil nok ikke orke å ringe. Kanskje vil hun at dere kommer i begravelsen f.eks. Så ta for all del kontakt om noen dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå