Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #1 Skrevet 10. november 2010 Har fått beskjed fra bhg om at vesla mister vottene sine hele tiden, og de forslo at jeg burde kjøpe klyper for å holde vottene på plass. I dag har jeg løpt fra butikk til butikk for å finne dette, men ingen som har. Har vært i alt fra sportsbutikker og klesbutikker til lekebutikker. Vi har Barnas hus i nærheten, men de var utsolgt og fikk ikke inn igjen før etter jul. Er det noen som har tips om andre butikker/kjeder som fører dette annet enn Barnas hus og Babyshop?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #2 Skrevet 10. november 2010 Du kan jo forsøke å sy på en snor?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #3 Skrevet 10. november 2010 Godt tips, men må innrømme at jeg har ti tomler når det kommer til sånt:)
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #4 Skrevet 10. november 2010 Håper du finner klyper da, men jeg har ikke sett noen slike på lenge. Ville nok forsøkt å sy på en snor hvis jeg var deg. Evt få noen til å gjøre det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå