Gå til innhold

Venter ingen forståelse her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...men jeg er bitter på mannen min fordi han ikke vil ha flere barn. Han synes to er nok. Jeg vil for alltid mangle et barn.

Mange mener at man skal være godt fornøyd med at man har to. Men jeg har alltid sett for meg en stor familie, og for meg er 2 barn ingen stor familie. Dette har mannen min visst helt fra han møtte meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor skulle du ikke få forståelse for det? sikkert mange her inne som er i samme situasjon, ikke alltid man er enig med partner om antall barn.

Jeg fikk overtalt mannen min til nr 3 og er kjempeglad, det samme er forresten mannen min nå og :-) Lykke til

Skrevet

Jeg forstår at du er trist men du må vel også forstå at det man vet og føler før man får barn fort kan forandre seg når man vet åssen hverdagen med barn er. Kanskje han kjenner at han ikke evner å ha flere barn?

Skrevet

Vær glad for de to du har du, jeg er i den situasjonen at jeg ikke kan få flere enn et barn. Og jeg kan aldri gi min datter søsken..., det er trist.

Så jeg kommer også alltid til å savne et barn!

Skrevet

Han er en fantastisk pappa til de to han har fra før. Begrunnelsen for ikke å få flere er at han ønsker raskere å få et friere liv, altså mer tid til fritidsaktiviteter, reising osv. Med to barn kan man håndtere en hver lettere, mener han. Dessuten er mye lagt opp til foreldre og to barn. Selv synes jeg to barn er stusselig, et søsken er for lite.

Skrevet

Jeg har fire, fordelt på to puljer. Altså to ekteskap,

Hvis du skal ha flere, så få det for guds skyld med han du allerede har..

Jeg har opplevd at min mann forskjellsbehandler mine og våre og det er det vondeste jeg opplever i hele verden.

Det er konstant konflikt mellom han og mine to, spesielt en av de- og det brenner langt inn i hjerterota. Han er over førti år, så han burde vært voksen, men er det ikke..

Jeg har alltid også ønsket meg 3-4 barn. Hadde jeg visst det jeg vet nå, ville jeg hatt det med en mann- om jeg kunne. Fremfor at forholdet kanskje ryker på grunn av uenighet og antall barn, for at du feks får med ny mann.. Da vil dine to KANSKJE kunne oppleve det samme som jeg ser nå, og det er kjipt..

Jeg mener ikke at du må gjøre sånn eller slik, ville bare dele min erfaring med deg.. Han var fantastisk med mine to før han fikk egne..

Skrevet

Var i same situasjon som deg for noen år siden... Mannen min ville ikke ha flere enn to, og hadde visst siden vi traff hverandre at jeg ville ha fler. Vi pratet mye sammen om dette, og ble til slutt enige om å gå for en til. Har i dag tre flotte barn, og ingen av oss angrer :) Og nå er vi enige om at tre er nok for oss... Bare prøv å fortsette å prate med han om det...så kanskje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...