Gå til innhold

Er store brett ned mange stearinlys harry?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du på bloggen til Camilla Kvarsvik eller?:) Er der nå og hun har det på stuebordet..

Skrevet

Ja. Om ikke akkurat harry så er det fantasiløst. Veldig tatt ut av et interiørmagasin for noen år siden.

Jeg ville aldri hatt det hos meg. Foretrekker å spre dem litt rundt omkring i stedet.

Skrevet

Betyr det virkelig at du dropper det om jeg og andre fremmede svarer "ja, det syns jeg?"

Skrevet

Himmel og hav, så glad jeg er for at jeg er 0 interessert i "interiør" og i stedet har ting akkurat som jeg selv har lyst til.

Skrevet

Jammen hvis dere ikke er interessert i interiør/dekor så trenger dere jo ikke engasjere dere da! :-)

Må jo være lov å lage en tråd om det her inne også?

Skrevet

hva faen har vel det å si om det er harry eller ikke?det er da ditt hus!liker du det kjøper du det.

skal man høre på alle andre hele tiden (som også har personlig smak sånn som du)så sitter man i en bolig med kun vegger,tak,gulv,dører og vinduer!

Skrevet

Liker du det gjør du det. Jeg syns ikke det er harry, men jeg bryr meg heller ikke om det var.

Skrevet

Har også lest at det blir helt ut i 2011. Rydder de vekk for godt til våren tenker jeg.

Kanskje etter jul, siden vi da er i 2011.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...