Gå til innhold

Hvilke nettbutikker julegavehandler DU fra?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte å ta julegaveshoppinga via nett jeg;) både for liten og stor og tar gjerne imot tips:)

selv har jeg vært innom flust.no, xxl.no, men har ikke endt opp med å kjøpe noe der..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har noen i familien som er glad i å få skjønnhetsprodukter. Handler på strawberrynet.com og feelunique.com.

Skrevet

Jo, og etter tips her inne skal jeg også kløpe en kalender til mannen på http://www.personligalmanacka.se/

Man designer sin egen kalender her, og man kan også få de på norsk. Kjempefine!

Skrevet

Dette så jo veldig snedig ut, må sjekkes ut:) tusen takk for tips. Blir det toll om man bestiller for over 200,- eller, vet du det?:)

Skrevet

Ja, det er alltid MVA på kjøp over 200kr. Når jeg handler på strawberry og lignende kjøper jeg varer under 200 og bestiller i flere omganger rett etter hverandre. Det er gratis frakt så det koster deg ikke noe ekstra å gjøre det på den måten. Hvis du handler over 200 så kan du sende strawberry kvitteringen på MVAen og som oftest så betaler de deg beløpet. Jeg pleier ikke å gjøre det.

Skrevet

Det er visse ting som ikke er pålagt avgift, du kan sjekke på toll.no hvis du lurer på noe:)

Skrevet

newenglandstyle.no - masse fint i smykker, leker og interiør

nostebarn.no

epla.no - hvis du søker på synstester der får du noen flotte "plakater" til store og små fra FruFly. Synes de er kjempefine! Skal gi bort et par sånne i Ikea rammer. En til liten og en til stor.

De personlige almanakkene er et supert tips! Jeg har bestilt derfra 2 ganger og ikke betalt toll..

Har også bestilt en julegave på feelunique.com. Har bestilt en gavepakke med shampoo, balsam + 1 ting til fra Redken og den kom på rett under 200 kr. Godt kjøp:)

Skrevet

www.hervik.com <3

www.kitchn.no

www.tinyshop.no

www.blivakker.no

www.blush.no

www.toispann.no

www.sweetmemories.no <3

www.ruth66.no

www.nelly.com

Skrevet

play.com har billige spill til dsi, wii osv, også har de filmer og cder, ingen porto.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...