Ranveig R Skrevet 10. november 2010 #1 Skrevet 10. november 2010 Hei og hå! Lenge sidan forrige rapport, men sånn blir det berre av og til. No er eg sånn halvvegs entusiastisk og nesten klar for å fortsette ) Ved forrige veiing var eg 96,6 kg, men den var neppe heilt reell sidan eg vegde meg etter å ha gått fullstendig utan mat og drikke i 24 timar (halsbetennelse). Var nok litt dehydrert. 4. januar: 109,8 kg I dag: 97,0 kg Totalt: - 12,8 kg Har eit delmål som heiter 95 til jul (og 95 rett over nyttår ;o)). Skal prøve å komme meg i gang med trening igjen, tenker nok eg tar den gamle varianten min; gå fort opp og ned trappene mens eg pusser tenner om kvelden (= kanskje 5 minutt) + 50 sit ups kvar kveld (og forhåpentlegvis kvar morgon). Kjenner det tar lang tid for kroppen å komme seg etter forholdsvis langvarig sjukdom, men det tar nok enno lengre tid for viljen :o/ Men men, no SKAL eg i gang igjen, enten eg VIL eller ikkje
moota m storebror&lillebror Skrevet 10. november 2010 #2 Skrevet 10. november 2010 Jeg er også igang igjen. Startet på noka-dietten igjen igår etter en lang periode der jeg har verken prøvd eller ikke prøvd. Har spist noen nutrilettbarer, men kost meg med det ene og andre og nå ihelga kjente jeg at buksa strammet mer enn sist jeg tok den på =O Jeg har svømt da, 3-4 ganger i uka siden etter sommerferien. Så målet er at jeg skal gå frem til jul og få kose meg litt da. Kan være jeg tar en søndagsfrokost innimellom =) Har ikke turt å gå på vekta. Skal se om jeg våger neste uke en gang. Det blir nok ingen gladtur tipper jeg =/ Målet var i utgangspunktet at jeg skulle klare mellom 25-30kg. Jeg har problemer med å klare å holde meg ved de 10 jeg har gått ned, men nytt fra sist er at jeg har øyene oppe og kjenner buksa strammer, ja da tar man tak =D Lykke til Ranveig!! Dette klarer vi =D
Lene~mor til tre Skrevet 12. november 2010 #3 Skrevet 12. november 2010 Her går det fortsatt sakte men sikkert nedover =) Jeg har hatt influensa i en uke og er nå syk på 2 uka men er nå bare veldig forkjølet og har vondt i halsen men det gjør utslag på vekta for jeg er omtrent aldri sulten og har ikke lyst på mat og ikke mye som smaker godt. Veide meg på mandag å da veide jeg 74,5 kg noe som betyr at jeg har gått ned 8 kg siden barna begynte på skolen i høst
moota m storebror&lillebror Skrevet 13. november 2010 #4 Skrevet 13. november 2010 Det er jo kjempebra Lene-mor =) =) Jeg tror ikke jeg tør å veie meg over helgen. Satser på en uke til på kur før jeg våger å nerme meg. Har ikke vært så flink i det siste, og merker at jeg nok rundt magen har lagt på meg kanskje 2 kg. Lykke til videre! Og god bedring!! =D
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 16. november 2010 #5 Skrevet 16. november 2010 Jeg er enda med. Går sakte men sikkert nedover nå med vekta mi. Lenge siden jeg har vært så langt nede som nå. Andre ganger har den bare stoppet opp og gått opp igjen når jeg har nådd ca 80 kg. Nå veier jeg 78,5 idag. Så nå håper jeg at den er nede på 77 tallet neste uke!! Kjekt å se at tallene går nedover, og jeg måler meg også i cm og ser der at jeg krympes innover. Hoved målet mitt er jo langt langt langt unna enda, men er glad så lenge det går nedover. Har også vært syk, og har nok fått litt "gratis" hjelp der. Men hjelpe meg det tar lang tid å komme seg igjen etter sykdom. Men nå skal jeg begynne å sykle igjen, og det hjelper nok på. Lykke til videre jenter. Vi har enda noen uker på oss før jula starter, herlig og gå ned noen kg til før julematen gjør sitt med hofter og mage.. Stå på jenter:))))))
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. november 2010 #6 Skrevet 16. november 2010 Så bra! Du er flink!! Jeg hadde trodd at jeg var nærmere målet når vi er så nærme jul som nå, men sånn er det ikke. Jeg nekter i alle fall å slippe taket og la kiloene komme på igjen, så får det heller gå litt sent! Glemte selvfølgelig å veie meg idag, så skal prøve å huske å gjøre det imorgen. Det er egentlig tirsdag som er veiedagen min, men nå er det så lenge siden jeg har veid meg at det har lite å si. Har vært å trent idag også (er ganske flink), men ellers går dagene til å lese til eksamen på mandag, så det er sofaen next så fort jeg kommer hjem. Blir ikke annen aktivitet enn klesvask før jeg henter barna etter det. Kjekt når vi er flere som er med her =D =D
Ranveig R Skrevet 16. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 16. november 2010 Kjekt å "sjå" alle saman her igjen ) Godt at det er mulig å komme tilbake sjølv etter eit lite fråfall, og så finne ut at det er noko igjen av motovasjonsgjengen! Eg trente i går kveld, for første gong på nesten 2 mnd - og i dag har eg gått 1 t og 15 minutt tur med 3-åringen i vogn, i bratte bakkar. Har tatt ein ørliten "joggetur" med wii fit'en i kveld. Klar for veiing i morgon, håpar på å stå stille, har hatt litt for mange utskeielser i helga (+ masse kake i open bhg i dag) til å ha gått ned.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 19. november 2010 #8 Skrevet 19. november 2010 Hvordan gikk det med veiing? Jeg hadde gått ned 1.1 denne uka. Fornøyd med det. Er fornøyd når nedgangen holder seg mellom 0,5 til 1 kg i uka. Føler allerede noen klær sitter løsere på meg, og har fått noen bemerkninger på det. Har jo prøvd i hele år, men alt har kommet på igjen etterhvert, men nå har det faktisk bare gått nedover de siste 4 uker, så nå håper jeg at det bare fortsetter sånn. Har vært syk den siste tiden, så får ikke trimmet,, men desto enda mer forsiktig med mat..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå