Gå til innhold

Noen som har peiling på god vin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som passer å gi bort til jul?? Og som ikke koster skjorta...?

Kun seriøse innlegg takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rød eller hvit?

Marquis de Monestral er en god rødvin som ikke er så alt for dyr

Skrevet

Både rød og hvit;-) Er ganske fantasiløs når det gjelder vin, selv om jeg gjerne tar meg et glass i godt lag...

Takk for forslag:)

hi

Skrevet

Er veldig glad i JP Chanet. Den har en litt artig flaske også, litt uvanlig, så er fin å gi i gave.

Skrevet

Var innom polet her i dag i samme ærend. Her venter de på årets julevin, samt at de får inn gode "gaveviner" i esker o.l. snart.

Regner med at alle pol vil føre dette :))

Skrevet

Chablis.. Dropp den dyre cru uansett- for det er bare forskjell på hvor på treet druene er fra, og det er ikke alltid at det dyreste er det beste.

"Vanlig" Chablis til 99,- er billig og veldig god. Skal du ha en som er litt bedre, så legg i en femtilapp til.

Av rød, spørs det hvilken type du liker. Jeg er mer kresen på billige rødviner enn billige hvitviner.

Hva mener du egentlig mer dyrt? Baron de Ley, Campo Viejo er nydelige,.Men koster litt mer.

N

Skrevet

Tenkte på vin til ca 200 kr flaska, + - selvsagt... kanskje greit å vente på "julepakningene" ;-)

hi

Skrevet

Ars vitis (moseland) er en veldig god hvitvin og i tillegg veldig fin flaske, frostet med maleri i et slags vindu koster rundt 100kr

Ellers har du mange rijoa viner som er god, coto de imaz er en god rødvin, koster nok nærmere 200 kr

Rijoa har også en god rosevin.

Skrevet

Sjekk ut Amarone-vinene, det er gode rødviner :)

Skrevet

Ikke for å være frekk, men Ars Vitis er virkelig ikke betraktet som en bedre vin..

Skrevet

rød, el copero, kjempegod, åsså er flaska fin

Skrevet

Hehe, eneste jeg vet om som kjøper, og liker, El Copero er min farmors alkoholiserte tulling av en eks. Den koster vel 60 kroner eller noe? :)

Styr unna!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...