Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #1 Skrevet 10. november 2010 har hatt trøbbel med nakke/skulder/rygg lenge nå og mannen min kom hjem med lapp med time til fysioterapaut(han går dit også), MEN jeg tør ikke gå p.g.a jeg skjemmes så over kroppen min...7 mnd. siden jeg fødte og jeg har litt ekstra mage og strekkemerker....synes det er grusomt rett og slett(driver å slanker meg for tiden...) jeg sa til han at jeg var veldig takknemmeli for at han hadde tenkt på meg, men at jeg ikke ville gå p.g.a dette...og han ble sur, men nå sier han at det er opp til meg selv... jeg har gått tidligere til fysioterapaut og da måtte jeg kle av meg slik at jeg stod bare i trusa og bh:( sa han skulle se på holdninga mi..... flere som er like "rar"?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #2 Skrevet 10. november 2010 Neida, du er ikke rar. MEN, det er fryktelig dumt om du ikke går. Du trenger ikke ta av benklærne dine, og hvis du ikke vil vise frem overkroppen kan du ta med et håndkle og ha det over etter at du har tatt av deg genser/trøye. Tenk så mange forskjellige kroppsfasonger fysioterapauten har sett. Tror de er glade så lenge du er ren og pen jeg:)
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #3 Skrevet 10. november 2010 Hadde jeg vært mannen din hadde jeg blitt forbanna. For noe tullball, kom deg avgårde til fysioterapeuten. Det er da ikke på date du skal.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #4 Skrevet 10. november 2010 Du har sikkert ikke så stor mage. Ville vært annerledes hvis du hadde hatt full mannlig behåring på rygg, nakke og lår.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #5 Skrevet 10. november 2010 Jeg syns du er rar. Trenger du behandling går du. De er ikke ute etter å sjekke ut utsende ditt.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #6 Skrevet 10. november 2010 hehe ser heldigvis ikke ut som en varulv;) men det som er greia er at jeg kjenner han fysioterapauten også, og det er ikke flere på denne plassen....synes det blir så flaut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå