Gå til innhold

streptokokker gjentatte ganger


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter på 11 år har nå hatt 5 strep. infeksjoner siden august.

Var hos legevakta onsdag kveld og bekreftet den siste. Fikk Appocilin og startet onsadag.

Hun føler seg fremdeles syk og har litt feber ennå. Kom i etterkant på at forrige gang hun fikk Appocilin ble hun syk igjen med en gang.

 

Legevakta ville egentlig at vi skulle kontakte fastlegen denne gangen, men jeg har akkurat startet ny jobb (på mandag) og føler at jeg ikke kan ta meg fri for å gå til legen.

 

Tror du det er greit om jeg ringer legevakta igjen i dag, da hun ikke er bedre men føler seg værre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...