Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #1 Skrevet 10. november 2010 Jeg har ingenting der nå idag men ønsker at det skal stå singel siden jeg er det nå. Men jeg ønsker ikke at alle skal få det på oppdateringene sine og så skal alle kommentere så trist osv. Hvordan kan jeg gjøre det så alle ikke ser det?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #2 Skrevet 10. november 2010 Brukerkonto ----->Personverninnstillinger ---------->Tilpass innstillinger Der kan du redigere hvem som får se hva ang. forhold, familie osv
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #3 Skrevet 10. november 2010 Hvis jeg forstår deg riktig vil du ay alle skal kunne se at du er singel, men at det ikke kommer opp som nyhet? Da må du nesten bare skrive singel i sivilstatusen også gjøre om personvernet som nevnt over her så bare du kan se det. Så kan du åpne opp for alle om en uke eller noe sånt, da det ikke er en nyhet lengre. Skjønner?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #4 Skrevet 10. november 2010 Så du mener jeg skal stille det inn så kun jeg ser det. og så åpne igjen for alle etterhvert? Jeg vil bare ikke ha den nyhetsoppdateringen hvor det da står at jeg nå er singel. Gjør ikke noe om hver enkelt som går inn senere kan se det.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #5 Skrevet 10. november 2010 19.33 Ja det er det jeg mente og skal gjøre det du skrev. Takk:)
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #6 Skrevet 10. november 2010 Dere andre tar feil. Du setter deg selv som singel og da kommer det opp som nyhet, og deretter sletter du "nyheten" fra veggen din på samme måte som du sletter andre ting fra veggen (tar pila over, så kommer det et kryss der) . Håper du skjønner hva jeg mener nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå