Gå til innhold

hva tror dere dere har i magen ? :)


Gjest Sør-trøndermamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror kanskje jeg har en jente i magen,har to gutter fra før.

Men har en følelse av at dette er en luring,så vi får se ;)

 

Men det blir morsomt om vi skriver i denne tråden etter ordinære UL i Januar hva vi får ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe... Moro å se at de med to gutter føler jente:) Jeg har nemlig også to gutter og føler at det er en jente... Det blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen konkret følelse av noe, men så langt er dette svangerskapet annerledes enn det forrige (da ble det gutt), så da blir det kanskje jente denne gangen? Men jeg blir minst like glad om det er enda en gutt. Blir uansett veldig spennende på ordinær UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig usikker! Med den første visste jeg nesten med en gang at det var jente-- bare følelse.

Nå kjenner jeg ingenting. Kanskje det er en av hver da:-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ein liten følelse av at det er ei jente.. Mens mannen min trur det er ein gutt :P blir spennande å sjå på UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det blir jente denne gangen. har en gutt fra før, ikke kvalm en eneste gang med han, men nå denne gangen er jeg konstant kvalm. Så kanskje det er jente denne gangen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig ingen aning. Men jeg er veldig spykvalm denne gangen, det var jeg ikke sist. Da fikk jeg gutt, så alle sier at jeg får jente denne gangen. Så får vi se da... Er ekstremt nysgjerrig, så blir veldig lei meg hvis jeg ikke får sett det på ordinær ul over nyttår.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på gutt her <3

Har bare damer og trassige tenåringsjenter i min familie (med unntak av 1 onkel)... hadde vært fint å kunne jevne dette litt ut med en liten guttebaby :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også det er en liten gutt ;)

 

Jeg har en av hver fra før jeg også..

 

Jeg starter uke 12 på onsdag, så nå er snart de kritiske dagene over, og man kan tørre og virkelig glede seg, jippi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to gutter fra før, og regner med at det er gutt nr 3 som gjemmer seg i magen min! ;o)

Kan hende jeg tror det fordi jeg er redd for å bli skuffet om jeg tror for mye at det er en jente! ;o) Begge kjønn er selvsagt like velkomne, men jeg må innrømme at det hadde vært litt ekstra gøy med en jente... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nr 4 i magen. Har to jenter og en gutt fra før. Jeg tror dette er ei jente, men litt tidlig å si kanskje? :)

 

Ifølge den kinesiske kalenderen skal det være jente.

 

Tiden vil vise, blir like glad for gutt også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noen egentlig følelse, men ifølge ringtesten, blir det en jente denne gangen. :)

 

 

Jeg skal ha såkalt organrettet ultralyd rundt uke 15, så da håper jeg at kjønnsORGANET også blir nøye vurdert! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette sv.skapet er HELT annerledes enn sist, så om jeg skal følge den teorien så blir det gutt denne gangen. Sånn utover det har jeg alle "tegn" på at det blir jente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...