Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #1 Skrevet 10. november 2010 Det er også å MODERERE tråder, gripe inn i tråder og få dem på rett kjøl - foreksempel. Modereringen her på dib går jo på ytringsfriheten løs! Dette er ikke professjonelt! Jeg oppfordrer moderatorene til å bli mer synlige, og til å være med på å bedre kvaliteten og stemningen på dib. Det er etter min mening en bedre måte å moderere på enn å alltid slette hele tråder.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #2 Skrevet 10. november 2010 Enig! Og er det slik at man modererer i øst og vest så må vi retningslinjer å holde oss etter slik at vi på forhånd vet hva som er ok og hva som ikke er ok. Og hva er det som gjør at tråden blir slettet? Er det ordbruk, usaklighet, navnekalling el.? Skal det være regler så må vi få vite hva disse er og hvordan vi skal forholde oss til dem. Å bare moderere rundtomkring er usaklig og gagner ingen. Hvor går terskelen?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #3 Skrevet 10. november 2010 Hva har blitt slettet i dag? Kom nettopp inn her, men husker godt debattene rundt modereringen i går kveld. Merkelig at så mye forsvant uten at noen av oss forsto helt hvorfor. Tydelig at det nå er nye moderatorer her. Nå forsvinner hele tråder sporløst, mens at man før kunne finne en og annen kommentar i en tråd der det sto "slettet av moderator". Det ser man ikke nå mer, for nå tar de vekk det hele. anskje ligger det noe i det som ble sakt i går om at det er et firma som modererer og som får betalt for å slette. Selvfølgelig godt at det er moderatorer her inne, for noen ganger behøves det jo, men enig i at ytringsfriheten ikke skal krenkes av den grunn. De fleste av oss her inne mener vel at man må få lov til å snakke ganske fritt, så lenge man ikke ærekrenker, eller gjør andre ekstreme ting. Jeg etterlyser også nyanser. En moderator kan ikke bare se sort og hvitt, for på et forum som dette er det utrolig mange gråfarger også.
Hikken Skrevet 10. november 2010 #4 Skrevet 10. november 2010 http://www.dinbaby.com/felles/support/regler_for_forum_og_fotoalbum
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #5 Skrevet 10. november 2010 Modereringen de siste dagene har gått langt utenfor dette så jeg antar at det er nye og mer spesifikke regler som gjelder 18:29
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #6 Skrevet 10. november 2010 Det ligger en tråd om dette på ris og ros siden. Det ser ut som elin-klikk tar tak i dette,og vi får nok en tilbakemelding. Jeg savner webmaster janne (tror jeg hun het) hun laget tråder som fortalte oss hva vi gjorde feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå