Gå til innhold

huff blir nok en tårefull jul på meg:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle bare høre en liten julesang mens jeg vaska litt i kjøkkenskapene,å kanskje utti 2 setning i sangen trilla tårene:)

Jeg elsker jul så gleder meg så sinnsykt til jul,å bare ekstra mye nå med min første fine lille baby i magen min:)

så jeg skal bli fin å ha me på julekonserter framover,hehe får bare huske å ta me meg masse kleenex:)

Over 15 uker på vei å nå begynner tia å gå fort,ikke lenge igjen til advent..jippi:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hihi satte på leonard cohen når jeg kom hjem i dag, tårene trillet;) hihi har ikke prøvd julesanger men kan tenke meg det kommer noen tårer her og da;)

Skrevet

Hihi, gjorde det samme i dag :) Vi er ganske nyinnflyttet i ny leilighet, så grep sjansen i dag når jeg hadde en fridag til å få unna litt ting :) Da jeg våknet var bakken utenfor her hvit av snø- og jeg elsker snø :D Satt julemusikken på fullt her, og tårene trillet midt uti "Himlen i min famn" :P Jeg er også KJEMPEglad i julen, så gleder meg helt utrolig :) Er selv 27 uker på vei, så tiden flyr avgårde i et heftig tempo :)

Ha en kjempeflott advent og en fantastisk jul, kos deg masse med magen som vokser og alt som følger med :)

Skrevet

Jeg fikk gåsehud og nesten tårer i øynene bare å lese tittelen "Himlen i min favn" i innlegget ditt her nå ;)

Skrevet

Hehe jeg må le litt av oss,halvdan sivertsen har en sang som heter josefs julevise å den er nydeli,han synger en plass å" om ho som ska bi mor" å da nesten hiksta jeg;) men vi er litt søte og da:):)

skal på luciakonsert den 13 kl 07.00 på morran å jeg blir rørt til vanlig,så skal bli meg en arti konsert,får bare prøve bite meg i leppa;)

Tusen takk å kos dere masse masse i advendtstia å me mager å alt som er positivt:) Er en veldi positiv person til vanlig,men nå preller bare alt av på meg,ingenting kan ta fra meg den gleden jeg har over endelig å skal få bli mamma(om alt går bra,å denne gangen veit jeg at det blir å gjøre det)

klemmer=)

Skrevet

sukk, måtte rett på youtube og høre på Himlen i min famn. Vakkert! Har for lengst laget meg en liste med julemusikk der, og carola kom sporenstreks inn på den....

Skrevet

Haha! Dere aner ikke hvor GLAD jeg er for å høre dette:)) Jeg gråt av filleting hele sist sv.sk, to år etter og nå i dette sv.skapet. Jeg gråter på 17 mei når barnetoget går, når jeg er i kirken i dåp f.eks, når hun ene i ungemødre sang "kjære gud" for barnet sitt, julemusikk osv osv. Huff...

Skrevet

Prøv å lytt til "Himmel på jord" med Maria Arredondo. Er umulig å holde tilbake tårene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...