Gå til innhold

Dere som ikke har utdanning:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken jobb har dere?

Gikk dere ferdig videregående?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er arbeidssøker for øyeblikket, men har jobbet mange år i butikk, samt vært butikksjef.

Har ikke fullført videregående, og mitt største ønske er å få meg en utdanning da jeg slett ikke ønsker å kaste mer av livet mitt bort i en butikk, og gi service til sure kunder. Nok er nok.

Skrevet

gått ferdig vgs.

jobber 3 år etter det.. butikk og barnehage

er student nå

Skrevet

gått vgs og en fagskole men teller ikke som utdanning her i norge så står kunn med vgs og jeg jobber freelance med mye jobb og god lønn... trenger ikke ende i butikk selv om man ikke hr norsk godkjent utdanning

Skrevet

Kan jeg spør hva jobb du gjør som freelancer, og hvordan du begynte med det?

Skrevet

jeg jobber bak kameraet på tv jobber ikke som selvstendig men med skattekort.

Jeg fikk en slags praksisplass (ubetalt) på en tv produksjon og skaffet meg kontakter der som gjorde at jeg fikk mer jobb.

Skrevet

Nope har ikke gått på en dritt av skole etter u-skolen..

Men jeg trives fint med butikkjobber jeg da, ikke matbutikker, men klesbutikker og div, og inntekten det fører med seg er jeg fornøyd med.

Og mannan min har en høy inntekt med sin jobb så vi sliter ikke og klarer oss fint, det krever ikke av meg å få en utdannelse og en mer høylønnet jobb, så da blir det sånn hos oss.

Skrevet

gikk ikke ferdig vgs, har kontorjobb og tjener 380 000 med tre års ans.

Skrevet

Jeg har gått klart vgs allmennfag og studert et år mot førskolelærer. Jobber i kommunens hjemmetjeneste og trives godt med det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...