Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #1 Skrevet 10. november 2010 Hvilken jobb har dere? Gikk dere ferdig videregående?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #2 Skrevet 10. november 2010 Er arbeidssøker for øyeblikket, men har jobbet mange år i butikk, samt vært butikksjef. Har ikke fullført videregående, og mitt største ønske er å få meg en utdanning da jeg slett ikke ønsker å kaste mer av livet mitt bort i en butikk, og gi service til sure kunder. Nok er nok.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #3 Skrevet 10. november 2010 gått ferdig vgs. jobber 3 år etter det.. butikk og barnehage er student nå
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #4 Skrevet 10. november 2010 gått vgs og en fagskole men teller ikke som utdanning her i norge så står kunn med vgs og jeg jobber freelance med mye jobb og god lønn... trenger ikke ende i butikk selv om man ikke hr norsk godkjent utdanning
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #5 Skrevet 10. november 2010 Kan jeg spør hva jobb du gjør som freelancer, og hvordan du begynte med det?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #6 Skrevet 10. november 2010 jeg jobber bak kameraet på tv jobber ikke som selvstendig men med skattekort. Jeg fikk en slags praksisplass (ubetalt) på en tv produksjon og skaffet meg kontakter der som gjorde at jeg fikk mer jobb.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #7 Skrevet 10. november 2010 Nope har ikke gått på en dritt av skole etter u-skolen.. Men jeg trives fint med butikkjobber jeg da, ikke matbutikker, men klesbutikker og div, og inntekten det fører med seg er jeg fornøyd med. Og mannan min har en høy inntekt med sin jobb så vi sliter ikke og klarer oss fint, det krever ikke av meg å få en utdannelse og en mer høylønnet jobb, så da blir det sånn hos oss.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #8 Skrevet 10. november 2010 gikk ikke ferdig vgs, har kontorjobb og tjener 380 000 med tre års ans.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #9 Skrevet 10. november 2010 Jeg har gått klart vgs allmennfag og studert et år mot førskolelærer. Jobber i kommunens hjemmetjeneste og trives godt med det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå